جلسه اعضای شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی برگزار شد

ارومیه (پانا) - جلسه اعضای شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۴۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه اعضای شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی برگزار شد

قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت : گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر ضرورت انسجام بخشی و ایجاد تعامل در کیفیت بخشی برنامه ها و هدفمند بودن فعالیت های پیش بینی شده باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون و پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به تنوع برنامه ها اشاره کرده و گفت : با عنایت به تنوع برنامه ها و تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کارگروه های فرهنگیان و دانش آموزی ، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر اجرای برنامه های مشترک اعضای تشکل های دانش آموزی در مدارس و مناطق است.

وی ادامه داد : برگزاری نمایشگاه دستاوردها ، همایش مشترک اعضای تشکل ها ، تشکیل گروه های سرود متمرکز استانی و منطقه ای ، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری تحت عنوان « در آیینه زمان » و « حمایت از کالای ایرانی » در سطح مدارس و فعالیت های متمرکز منطقه ای از جمله مواردی است که با تلاش و همدلی می توان به صورت منظم و صحیح اجرا کرد.

قاسمی تاکید کرد : دانش آموزان باید با دست آوردهای انقلاب اسلامی و محورهای اساسی فعالیت های دهه های اول انقلاب آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار