مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفت و گو با پانا اعلام کرد:

بررسی 12 هزار و 572 پرونده در هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی مدت ۹ماه سال 97

رشد دو برابری بررسی پرونده های گزینش در آموزش و پرورش آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته

ارومیه(پانا)- مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی تعداد پرونده های بررسی شده دراین هسته درمدت ۹ماه سال 97 را 12 هزارو 572 پرونده اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۸۴۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بررسی 12 هزار و 572 پرونده در هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی مدت ۹ماه سال 97

بایرامعلی خوش فطرت در گفت و گو با خبرگزاری پانا به رسالت مجموعه گزینش در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: پایه و اساس، دیتا بیس، مخاطب و همه ملزومات کار در آموزش و پرورش را انسان ها تشکیل می دهند لذا جذب افراد کارآمد و تلاش برای تسهیل در جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص و سازگار با شرایط خاص آموزش و پرورش یک امر ضروری است که وظیفه این مهم بر عهده هسته گزینش است.

وی گفت: 3 بعد اخلاقی، اعتقادی و سیاسی دواطلبان با فاکتورهای دقت، سرعت و صرفه جویی در سیستم گزینش مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی در رابطه با عملکرد این مجموعه در سال 97 نیز گفت: سال 97 سال پرکاری برای هسته گزینش آموزش و پرورش بود، امسال درمدت ۹ماه گذشته تعداد12 هزارو 572 فقره پرونده در این هسته مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

خوش فطرت در این خصوص ادامه داد: تبدیل وضعیت آزمایشی به قطعی، پیمانی، قراردادی، معلمین وظیفه، اعزام شدگان به خارج از کشور، حق التدریس دولتی و غیر دولتی، دبیری به همراه 2 پروژه بزرگ استخدامی و پیمانی ماده 28 که شامل 769 نفر و داوطلبان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان که شامل 2030 نفر بود ه در هسته گزینش مورد بررسی قرار گرفته اند.

به گفته خوش فطرت بررسی پرونده های مدارس غیر دولتی برای اولین بار بعد از سال 89 ساماندهی شده و برای همه افراد شاغل در مدارس غیر دولتی پرونده تشکیل شده و انشاءالله تاپایان سال صلاحیت همه این عزیزان بررسی و نتیجه گزینشی آنان اعلام خواهد شد .

تحقیق، مصاحبه و استعلام های لازم از مراجع ذی صلاح ملاک های بررسی پرونده های گزینشی هستند.

وی ضمن تقدیر وتشکر از مدیر کل آموزس وپرورش استان به حمایت های معنوی ومادی ایشان از این مجموعه اشاره کرد و افزود: شخص مدیرکل آموزش و پرورش و معاونت پشتیبانی نگاه بسیار مثبتی به هسته گزینش دارند و حمایت های خوبی را نیز تا به امروز داشته اند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تحقیق، مصاحبه و استعلام های لازم از مراجع ذی صلاح ملاک های بررسی پرونده های گزینشی هستند.

خوش فطرت در پایان ضمن تبریک سالروز تأسیس هسته گزینش گفت: اجرای ماده های 21،12 و 18 قانون مبنی بر بودجه مستقل هسته گزینش و پرداخت مابه تفاوت دریافتی های گزینش گران چالش های پیش روی این نهاد است که امسال با حمایت های مدیرکل محترم 40 نفر نیروی پاره وقت به چرخه گزینش وارد شده اند و به همراه 28 نفر کادر این مجموعه کار گزینش و فعالیت های مربوطه را انجام می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار