استاندار فارس عنوان داشت:

نقش مهم فرهنگ عمومی مردم در پذیرش از گردشگران/ جایگاه اول فارس در میراث فرهنگی کشور

خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت: فرهنگ عمومی مردم در پذیرش و استقبال از گردشگران، یكی از مهم ترین عوامل در توسعه این صنعت به شمار می رود.

کد مطلب: ۸۸۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین صادق عابدین در آیین تجلیل از مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینكه مردم فارس و شیراز بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند، اظهار داشت: گردشگران قبل از برخورد با بناهای تاریخی و فرهنگی و حضور در مراكز گردشگری، با فرهنگ مردم برخورد پیدا می كنند.


وی با اشاره به اینكه استان فارس در مقایسه با كشورهای گردشگر پذیر منطقه، از غنای بیشتری برخوردار است، خاطر نشان كرد: اگر موفق شویم ظرفیت عظیم و بی نظیر استان در زمینه گردشگری را تا حدودی فعال كنیم، نه تنها همه نیازهای استان برطرف خواهد شد بلكه با سرعت در مسیر پیشرفت قرار خواهیم گرفت.


صادق عابدین با اعلام اینكه این استان در زمینه میراث فرهنگی جایگاه اول كشور را در اختیار دارد، تاكید كرد: توانمند ترین و فعال ترین مدیران كشور كه بیشترین موفقیت را داشته اند باید در استان فارس به كار گرفته شوند.


استاندار فارس با بیان اینكه سنت تقدیر از افراد در زمان فعالیتشان، رسم بسیار پسندیده ای است، افزود: باید تلاش كنیم توانمندی ها و موفقیت های افراد را به صورت علنی اعلام كنیم و ایرادات و ضعف هایشان را مخفیانه به آن ها تذكر دهیم.


به گزارش خبرنگار پانا، در این آیین كه به همت اصناف و شركت های فعال و با حضور استاندار فارس در زمینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، از فریدون فعالی مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار