در گفت‌و گو با پانا

واعظی: فتنه 98 را آمریکا به وجود می‌آورد

تهران (پانا) - رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری معتقد است اکنون در کشور فتنه 98 وجود ندارد بلکه آمریکا می‌خواهد با فشار آوردن به مردم و ارکان نظام توطئه جدیدی را علیه ایران آغاز کند.

کد مطلب: ۸۸۳۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
واعظی: فتنه 98 را آمریکا به وجود می‌آورد

اولین بار آیت‌الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد بود که در مراسم گرامیداشت ۹ دی در حوزه علمیه نواب بحث فتنه 98 را مطرح کرد.

او گفت: «دشمن در حال زمینه‌سازی توطئه فتنه ۹۸ با استفاده مجدد از خواص است که باید مردم با بصیرت در عرصه نظام ایستادگی کنند و انقلاب ۴۰ ساله خود را ادامه دهند و در این مسیر جریان‌هایی تحت عناوین مختلف نباید باعث شود مردم از حمایت نظام منصرف شوند.»

امام جمعه مشهد همچنین در خطبه‌های نماز جمعه همان هفته در این شهر به بیانات رهبری در این باره که دشمن اکنون در حال تهیه مقدمه‌ای برای فتنه ۹۸ است، اشاره و تأکید کرد که تکمیل FATF در ایران از دیدگاه او همان مقدمه اعمال فشار به ایران از سوی آمریکا است.

موضوع فتنه 98 از همین سخنان تبدیل به مسئله در میان سیاسیون شد و دو جناح سیاسی کشور به اشکال گوناگون به این موضوع واکنش نشان دادند.

محمود واعظی در گفت‌وگو با پانا در مورد مباحثی که در مورد فتنه 98 و امنیتی کردن فضای جامعه قبل از انتخابات مجلس مطرح می‌شود، گفت: «به عقیده بنده اکنون فتنه 98 نداریم بلکه آمریکا می‌خواهد فتنه 98 را به‌وجود بیاورد که شما اسم آن را فتنه می‌نامید.»

او افزود: «آن کسی که اکنون به ملت و نظام و فشار می‌آورد و بین دولت، مجلس، قوه قضائیه، راست، چپ و معتدل فرقی نمی‌گذارد و می‌خواهد همه را باهم بزند آمریکا است.»

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری ادامه داد: «همه باید در داخل کشور باهم متحد شویم تا از این مقطع فعلی به درستی عبور کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار