فرماندار پاکدشت از واحد های تولیدی شهرک صنعتی عباس آباد بازدید کرد

پاکدشت (پانا) - حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و سایر مسئولین شهرستان پاکدشت در شهرک صنعتی عباس آباد باعث برطف شدن مشکلات و افزایش عملکرد کارگاه ها و کارخانه های فعال در شهرک شد.

کد مطلب: ۸۸۳۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار پاکدشت از واحد های تولیدی شهرک صنعتی عباس آباد بازدید کرد

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در راستای حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید و اشتغال به همراه محمد قمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، علی علیمحمدی معاون برنامه ریزی و امور اداری و مالی فرمانداری، محمد مهدی قمی معاون امور فنی و عمران فرمانداری ،مهدی علیدادی بخشدار شریف آباد ،مسئولین سایر ادارات مانند تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، اداره امورمالیاتی وارزش افزوده، اداره برق، سازمان تامین اجتماعی، اداره صنعت،معدن و تجارت از کارخانه های تولید ظروف پلاستیکی بازدید نمود.

قمی در نشستی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات صنایع شهرستان برگزار شد گفت: اداره‌های شهرستان موظفند در جهت توسعه صنایع و سرمایه‌گذاری در شهرستان، مسائل و مشکلات سرمایه گذاران را برطرف نمایند تا شاهد فعالیت مناسب اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زایی بیش از پیش باشیم. تمام هم و غم ما مشغول به کار بودن کارخانه‌ها و گردش پول در منظقه می باشد تا قشر کارگر در این شهرستان بی کار نماند.
تمهیدی نیر در این نشست گفت: ارتباط بین کار و کارفرما و همچنین صاحبان صنایع و مسئولین باید به گونه‌ای باشد که حس اعتماد، همبستگی و ایجاد انگیزه و پیشرفت بیشتر در صنایع تولیدی را افزایش دهد و باید به گونه‌ای مشکلات را بررسی نمائیم که دیدگاهها و رویکرد در سطح ملی باشد، زیرا ما نیز سهمی درتولید و اقتصاد کشور ایفا می کینم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار