مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعظیم شعائر الهی است

بیرجند(پانا) - مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت : ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تکریم و تعظیم شعائر الهی در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان استان است.

کد مطلب: ۸۸۳۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعظیم شعائر الهی است

محمد بهلگردی درحاشیه برگزاری کارگاه سبک زندگی جهادی که با رویکرد حجاب و عفاف در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر 50 نفر از بانوان فرهنگی استان در حوزه های مختلف ستادی مشغول فعالیت هستند.

او با اشاره به لزوم تبیین برنامه سالانه در حوزه زنان و خانواده با محوریت نقش اجتماعی و فرهنگی، یاد آور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 50 برنامه فرهنگی، کارگاه آموزشی و مسابقه ،درزمینه ترویج و تحکیم فرهنگ عفاف و حجاب در آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای فرهنگیان و دانش آموزان استان اجرا شده است.

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که در جریان برگزاری کارگاه های آموزشی، از اساتید و اهل فن حوزه های علمیه استفاده شده است، ادامه داد: برگزاری نشست های حلقه های صالحین، برگزاری گفتمان های مذهبی و برگزاری کارگاه آموزشی ( فردا دیر است ) با موضوع حجاب و آسیبهای اجتماعی، از دیگر برنامه ها و رویکردهای آموزش و پرورش استان در حوزه بانوان به شمار می رود.

بهلگردی با اشاره به برگزاری ، همایش وارثان حجاب ، اضافه کرد: عفت، پاکدامنی و حجاب سه عاملی است که انسان ها را از سقوط در دره های هولناک تباهی و فساد باز داشته و از شر نگاه های شیطانی در امان می دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار