مسئول کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج سمنان خبرداد:

دوره های هنری رسانه ای به مناسبت چهل سالگی انقلاب برگزار می شود

سمنان (پانا) - به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، دوره های آموزشی هنری رسانه ای به همت کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج سمنان با همکاری سازمان هنری رسانه ای اوج، جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) و سازمان دانش آموزی استان سمنان با 40 درصد تخفیف برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۸۳۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دوره های هنری رسانه ای به مناسبت چهل سالگی انقلاب برگزار می شود

علیرضا هدایت پور مسئول کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج سمنان در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان گفت: این کانون در طول سال، در دو نوبت دوره های آموزشی را ویژه بسیجیان، فعالان فرهنگی و البته عموم دغدغه مندان و علاقه مندان برگزار می کند.

وی با بیان اینکه امروز ما باید از فرصت چهل سالگی برای امیدافزایی به جامعه و نشان دادن توانایی، اقتدار ایران استفاده کنیم، بیان داشت: در تابستان سالجاری نیز دوره های آموزشی برگزار و در فصل زمستان این دوره ها به صورت پیشرفته ادامه می یابد.

مسئول کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج سمنان، به توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، توفیق داریم در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، دوره های خبرنگار حرفه ای، عکاسی پیشرفته، نقاشی، موشن گرافیک، تئاتر و ... را نیز با 40 درصد تخفیف برگزار کنیم.

هدایت پور همچنین خاطرنشان کرد: نسل های بعد انقلاب به درستی زمان انقلاب را درک نکرده اند و بایستی با برنامه­ریزی، تمام گروه های سنی نونهال، نوجوان و جوان به خصوص دانش آموزان پیشتاز را در جریان دستاوردهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، آموزشی، علمی، هنری و اجتماعی انقلاب قرار داد.

وی تصریح کرد: البته دوره های دیگری در مرحله مقدماتی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند تا پایان دی ماه اقدام به ثبت نام کنند.

مسئول کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج سمنان اضافه کرد: این دوره ها با همکاری بسیج رسانه استان، سازمان هنری رسانه ای اوج، جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) و همچنین سازمان دانش آموزی استان سمنان برگزار و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به میدان سعدی کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج مراجعه و یا با شماره 09100342654 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار