سرپرست سازمان فنی و امور زیر بنایی شهرداری سمنان:

احداث اقامتگاه مسافران و زائران رضوی در سمنان

سمنان (پانا) - سرپرست سازمان فنی و امور زیر بنایی شهرداری سمنان گفت: یک اقامتگاه برای زائران و مسافران شهرسمنان تا پایان امسال در ضلع غربی پارک سیمرغ این شهر احداث خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۳۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
احداث اقامتگاه مسافران و زائران رضوی در سمنان

حسن عبدالله زاده در گفت و گو با خبرنگاران، به احداث اقامتگاه موقت مسافران و زائران تا پایان سال جاری در شهر سمنان اشاره داشت و افزود: این اقامتگاه با ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ نفر در ورودی شهر سمنان احداث و تکمیل می‌شود که مسافران نوروزی ۹۸ و زائران رضوی می توانند برای اسکان از آن بهره مند شوند.

سرپرست سازمان فنی و امور زیر بنایی شهرداری سمنان با بیان اینکه این اقامتگاه در زمینی به وسعت پنج هکتار در ضلع غربی پارک سیمرغ به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: در طراحی این مکان سعی شده تا محیطی امن و زیبا برای زائران رضوی و مسافران نوروز ۹۸ در نظر گرفته شود که اطمینان مسافران را جلب کند.

وی افزایش ماندگاری مسافران را یکی از مهمترین اهداف تاسیس این اقامتگاه عنوان کرد و بیان کرد: مسافت بین شهرهای استان بسیار زیاد است و از سوی دیگر جاذبه بصری خاصی در این جاده ها وجود ندارد؛ لذا رانندگی طولانی مدت در این استان به خستگی، خواب آلودگی و مخاطرات ناشی از آن منجر می‌شود که این استراحت‌گاه یکی از اهداف خود را ایجاد فضای استراحت برای رانندگان قرار داده است.

سرپرست سازمان فنی و امور زیر بنایی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه ۲۰۰ آلاچیق در محدوده این اقامتگاه پیش بینی شده اظهارداشت: همچنین در طراحی آن امکان حضور وسایل نقلیه در این محوطه نیز در نظر گرفته شده و از سوی دیگر تمام این محوطه فنس کشی نیز خواهد شد و نگهبانی در آن مستقر می شود.

عبدالله زاده افزود: ورودی و خروجی مجزا، سرویس بهداشتی، فضای سبز، فضای بازی، ست تندرستی و فضای بازی از دیگر امکاناتی است که در این اقامتگاه دایر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار