رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار پانا:

برنامه های 40 سالگی انقلاب با شعار 40 سال پیشتازی در سازمان دانش آموزی استان سمنان اجرا می شود

شعار چهل سالگی انقلاب اسلامی، افتخار به گذشته و امید به آینده

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، چهل سالگی انقلاب را سال کمال، رشد و بلوغ آن دانست و گفت: شعار چهل سالگی انقلاب اسلامی، افتخار به گذشته و امید به آینده است که به همین خاطر باید به تبیین دستاوردهای چهل سال گذشته توجه ویژه ای داشت.

کد مطلب: ۸۸۳۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های 40 سالگی انقلاب با شعار 40 سال پیشتازی در سازمان دانش آموزی استان سمنان اجرا می شود

اسحاق اکبری در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، تاکید کرد: این یک واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران، شبیه هیچ یک از انقلاب های تاریخ نیست و گفتمان آن متفاوت است. پس باید امسال گفتمان انقلاب اسلامی را برای نسل های جدید بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب، لازم است برای تحقق آرمان‌های انقلاب بسترسازی کنیم و بدانیم که دشمنان جمهوری اسلامی با بکارگیری همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و رسانه ای تلاش می‌کنند تا از صدور پیام انقلاب جلوگیری کنند، به تشریح برنامه های سازمان دانش آموزی استان سمنان در راستای 40 سالگی انقلاب اسلامی استان سمنان پرداخت.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، با عنوان این مطلب که امروز دشمن می داند بزرگترین سرمایه و پشتیبان نظام اسلامی همین مردم انقلابی هستند و با ایجاد ناامیدی و یأس و فاصله بین مردم و مسئولان و نظام، درصدد است با ناکارآمد نشان دادن مسئولان به اهداف خود برسد، یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود از بی اطلاعی برخی جوانان از دستاوردهای نظام و انقلاب اظهار نگرانی نمودند و برما و همه مسئولین و دلسوزان انقلاب است که این دستاوردهایی عظیم را به جوانان عزیز عرضه کنیم تا روحیه خودباوری و عزت و امید به آینده در آنها زنده شود.

اکبری با اشاره به چهل سالگی انقلاب، گفت: خوشبختانه طی چهل سال گذشته این شجره مقدس در صحنه ها و حوادث مختلف از فراز و نشیب های گوناگون با عزت و اقتدار عبور کرد.

وی تصریح کرد: امروز کشور ما می تواند در دنیا، معادلات سیاسی و تصمیمات تاثیرگذار باشد و تبیین کارکرد انقلاب در حوزه های مختلف، به عنوان رسالت مهم هر یک از ما محسوب می شود.

اکبری با اشاره به اهمیت عدد چهل در اسلام اظهار کرد: در مقطع کنونی که در حساس ترین برهه از زمان قرار داریم و با هجمه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمن روبرو هستیم باید برنامه های چهل سالگی انقلاب را با عظمت و باشکوه هرچه تمام تر برگزار کنیم. ادعای پوچ و بی اساس دشمن که می گوید انقلاب جشن چهل سالگی خود را نخواهد دید، باید بگوییم دشمن حتی در خواب هم نمی تواند این موضوع را ببیند.

اجرای برنامه های 40 سالگی انقلاب با شعار 40 سال پیشتازی در سازمان دانش آموزی استان سمنان

وی از جمله برنامه های سازمان دانش آموزی در راستای 40 سالگی انقلاب را "جشنواره اهتزاز" عنوان کرد و گفت: "جشنواره اهتزاز" به جهت گرامیداشت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد و در طی این جشنواره، گروه های پیشتاز در مدارس با ساخت پایه پرچم با استفاده از پروژه چوب و طناب درست کرده و همزمان به تمرین گارد پرچم و اجرای سوگند پرچم می نمایند و از کلیه مراحل اجرای برنامه عکس و فیلم گرفته و برای شرکت در مسابقه برای سازمان دانش آموزی استان ارسال خواهند کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، هدف از اجرای این جشنواره را جریان سازی در خصوص احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نماد اتحاد، همدلی و همبستگی مردم سربلند ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در طی اجرای این جشنواره، دانش آموزان تشکیلاتی، مهارت های تشکیلاتی را مرور و فرا میگیرند و البته تعهد، احترام و علاقه ای را که نسبت به پرچم و آرمان­های کشورشان باید پیدا کنند را نیز بدست می آورند.

اکبری، اجرای مسابقه "شادمانه های انقلاب" را از دیگر برنامه های سازمان دانست و گفت: جشنواره های تولید فریادهای شادی با موضوع انقلاب اسلامی، رهبری و ولایت و 40 سالگی انقلاب در قالب شعر یا دست های شادی برگزار خواهد شد.

وی همچنین جشنواره "سلفی خانواده انقلابی" که از حضور دانش آموزان تشکیلاتی در برنامه های راهپیمایی و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب به صورت سلفی خانوادگی گرفته شود، "مسابقه پیامک 40 واژه انقلابی" که هدف از آن، آشنایی و درگیرشدن ذهن دانش آموزان با واژه ها، موضوعات و مفاهیم انقلابی، مسابقه "تولید پادکست (محتوای صوتی) با موضوع انقلاب" ، از دیگر برنامه های سازمان عنوان کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، "هرمدرسه تشکیلاتی یک خیمه انقلاب" که با هدف نمایش و معرفی دستاوردهای انقلاب، در هر مدرسه یک خیمه انقلابی برپا شده و کار تولید محتوا در خصوص معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل چهارم در آن صورت بگیرد و در انتها حضور سازمان یافته و تشکیلاتی دانش آموزان و مربیان پیشتاز در راهپیمایی 22 بهمن، از دیگر برنامه های سازمان دانش آموزی به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار