با حضوراستاندار و جمعی از مسئولان؛

جشن فراگیری نخستین واژه الفبای فارسی" آب" در قزوین برگزار شد

قزوین (پانا) - استاندار قزوین در مراسم جشن فراگیری نخستین واژه الفبای فارسی" آب" دریکی از مدارس قزوین گفت:برای فرهنگ سازی در مدیریت آب باید از کودکان و مدارس شروع کرد.

کد مطلب: ۸۸۳۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن فراگیری نخستین واژه الفبای فارسی" آب" در قزوین برگزار شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،عبدالمحمد زاهدی در این مراسم زنگ آب گفت: ما بزرگان خوب عمل نکرده ایم و آب را درست مصرف نکردیم و امروز بحران داریم اما شما کودکان باید یاد بگیرید و به ما یاد دهید چگونه آب را مصرف کنیم.

استاندار قزوین گفت: بزرگترها کشور را به شرایط بحرانی آب رسانده اند شما کودکان یاد بگیرید درست مصرف کنید و به ما هم تذکر دهید تا از آب صیانت کنیم تا آیندگان دچار چالش نشوند.

وی خطاب به کودکان گفت: بچه ها با شما صحبت می کنم چون بزرگترها گوش نمی کنند امروز شرایط دنیا جوری پیش رفته که از منابع آبی درست استفاده نکرده ایم، اگر در قزوین فقط آب برای خوردن داشته باشیم چه خواهیم کرد، اگر ریزگردها استان ما را فرا بگیرد چه باید بکنیم، بدانید سلامتی ما با آب ارتباط مستقیم دارد.

زاهدی تصریح کرد: اگر آب نباشد جنگلها نابود می شود و باید شاهد بحرانهای بیشتری باشیم، شما بچه ها از همین کودکی آب را درست مصرف کنید در خوردن و آشامیدن، در مسواک زدن و در بهداشت هر چه داریم از آب است و باید بیاموزیم تا آب را درست مصرف کنیم تا در آینده چالش ها بیشتر نشود.

اجرای برنامه های شاد نمایشی و سرود توسط دانش اموزان از دیگر برنامه های جشن آب در قزوین بود.

در این مراسم زنگ آب توسط استاندار قزوین نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار