فرماندار اسلامشهر: مردم و خیرین اسلامشهراز طرح‌های اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات در عراق حمایت چشمگیری دارند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: مردم و خیرین اسلامشهر حمایت و پشتیبانی چشم گیری از فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات دارند و در زمینه کمک به احداث شبستان حضرت زینب(س) در جوار حرم امام حسین(ع) نیز کمک های قابل توجهی خواهند داشت.

کد مطلب: ۸۸۳۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: مردم و خیرین اسلامشهراز طرح‌های اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات در عراق حمایت چشمگیری دارند

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در جمع اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان با اشاره به عشق و ارادت ایرانیان از جمله مردم اسلامشهر به اهل بیت(ع) اظهار کرد: مردم با وجود برخی مشکلات اقتصادی در زمینه تکریم شعائر اسلامی و خدمت به مکتب والای تشیع آماده ایثار و خدمتگزاری هستند.

او در ادامه با بیان اینکه امسال مردم و خیرین شهرستان ۸۵۰ میلیون تومان به ستاد اربعین حسینی کمک کردند، افزود: با توجه به اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران سهمیه‌ای را در زمینه ساخت شبستان حضرت زینب (س) برای شهرستان اسلامشهر مشخص کرده، تردیدی نداریم که مردم خداجوی اسلامشهر بیش از حد تصور مسئولان در این زمینه مشارکت خواهند کرد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع مردم در خصوص نحوه کمک و مشارکت در احداث شبستان حضرت زینب(س) استفاده کرد.

او بیان کرد: بخشداران باید در سطح روستاها اطلاع رسانی لازم را انجام دهند، همچنین آموزش و پرورش از طریق انجمن اولیاء و مربیان و ائمه جمعه و جماعات نیز در مصلی ها و مساجد راههای مشارکت مردم در این امر ارزشمند را تبیین خواهندکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار