فرماندار نی‌ریز: مدیران دستگاه‌های اجرایی میزخدمت خود را به روستاها ببرند

نی ریز (پانا) - فرماندار شهرستان نی ریز، از برپایی میزخدمت در این شهرستان و استقبال مردم خبر داد و افزود: به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم مسئولان به خواسته‌های آنها و تسریع در انجام امور مراجعان و روستائیان میز خدمت در بخشها و روستاهای مختلف نی‌ریز برپا شده است.

کد مطلب: ۸۸۳۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار نی‌ریز: مدیران دستگاه‌های اجرایی میزخدمت خود را به روستاها ببرند

محمدرضا امیری برپایی میز خدمت را در راستای ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد اداره‌ها، ارگانها، سازمانها و نهادهای مختلف شهرستان برشمرد.

وی ادامه داد: پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان های اداری، ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از دیگر علتهای استقرار این میز در دستگاه های اجرایی است.

وی با اشاره به حضور مدیران اجرایی و اداره های خدماتی در بخشها و روستاها و میز خدمت، تصریح کرد: به تناسب دریافت مشکلات و تقاضاهای مردمی، مدیران مرتبط اداره ها و نهادهای عمومی با حضور در روستاها و برگزاری میزخدمت، از نزدیک پاسخگوی مراجعان و رفع مشکلات آنها خواهند بود.

امیری اظهار داشت: بزرگترین سرمایه هر حکومتی، رضایت مندی مردم است و این موضوع به ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت بیشتری دارد و حضور مسئولان در بین مردم از تاکیدهای دولتمردان بوده، زیرا که فلسفه وجودی مسوولان در این نظام، خدمت به خلق خدا و جلب رضایت الهی است.

وی ضمن تاکید بر اولویت بندی مشکلات روستائیان و ایجاد وحدت رویه و تسریع در حل مسائل مختلف روستاها، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز بین مردم و مسئولان شهرستان روحیه همدلی و برادری حاکم است و با این روحیه خواهیم توانست شاهد شکوفایی شهرستان نی ریز باشیم.

فرماندار نی‌ریز افزود: سیاست و نگاه دولت "تدبیر و امید" در موضوع خدمت رسانی به مردم و حضور دست اندرکاران دولت در میان مردم برای آگاهی و تسهیل مشکلات آنان است.

خبرنگار: زهرا فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار