حضور سرزده وزیر آموزش‌و‌پرورش در آیین آغاز سال 2019 میلادی دانش‌آموزان ارمنی

تهران (پانا) - در آستانه فرارسیدن سال جدید میلادی، سیدمحمد بطحایی با حضور در مدرسه گوهر در مراسم جشن سال نو دانش‌آموزان ارمنی شرکت کرد.

کد مطلب: ۸۸۲۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور سرزده وزیر آموزش‌و‌پرورش در آیین آغاز سال 2019 میلادی دانش‌آموزان ارمنی

سیدمحمد بطحایی در این مراسم سال نو را به دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌های ایشان تبریک گفت‌ و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: «میلاد حضرت مسیح که پیام‌آور مهربانی، انسانیت و اخلاق بود و در سراسر گیتی درس اخلاق و مدارا را به همه انسان‌ها آموخت را به شما عزیزان تبریک می گویم و آرزو می کنم سال جدید، سال توام با موفقیت، پیروزی و سلامتی برای شما و خانواده‌هایتان باشد.»

بطحایی گفت: «سعی می کنم اینگونه بازدید‌ها سرزده باشد تا بتوانم بدون تشریفات با دانش‌آموزان عزیز و معلمانشان گفت‌وگو کنم و حرف‌های آن‌ها را بشنوم اما بازدید امروز مقارن با مراسم جشن شما عزیزان بود و این امکان فراهم نشد.»

در ادامه وزیر آموزش و پرورش تعداد دانش‌آموزان پایه دوازدهم را از مدیر مدرسه پرسید و گفت: «ما این روزها تلاش می‌کنیم تا فضای استرس و اضطراب ناشی از آزمون‌ها را در مدارس کم کنیم. متاسفانه این فضا از پایه دوازدهم به پایه‌های یازدهم و دهم و پایه‌های پایین‌تر نیز کشیده شده است.»
بطحایی ادامه داد: «خوشبختانه آموزش عالی در کشور ما به سمتی می‌رود که نقش کنکور در پذیرفته شدن در دانشگاه کمتر می‌شود. این رویکرد فضای استرس و اضطراب را در مدارس کمتر می‌کند تا دانش‌آموزان از فضای نوجوانی و جوانی بیشتر بهره ببرند و برای زندگی در آینده آماده شوند.»
در پایان وزیر آموزش و پرورش با دانش آموزان و مدیر مدرسه عکس یادگاری گرفت و مدیر مدرسه هدیه مخصوص کریسمس را به بطحایی اهدا کرد.

گزارش تصویری بازدید سرزنده وزیر را اینجا ببینید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار