دمای هوا در اردبیل به منفی ۱۵ درجه کاهش می‌یابد؛ یخبندان در راه است

اردبیل(پانا) - مدیرکل هواشناسی اردبیل گفت:پیش‌بینی ما این است که در دو روز آینده در برخی مناطق از استان دمای هوا به ۱۰ تا ۱۵ درجه زیر صفر کاهش یافته و یخبندان در مناطق مرکزی و جنوبی استان رخ دهد.

کد مطلب: ۸۸۲۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دمای هوا در اردبیل به منفی ۱۵ درجه کاهش می‌یابد؛ یخبندان در راه است

علی دولتی‌مهر اظهار داشت: سامانه بارشی که از روز گذشته در اغلب مناطق استان شاهد آن هستیم با شدت و ضعف تا ظهر امروز در مناطق مرکزی و جنوبی استان ادامه داشته و هوای این مناطق را تحت تاثیر قرار می‌دهد .

او از کاهش دمای هوا به دنبال خروج سامانه بارشی از استان خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که در دو روز آینده شاهد هوایی سرد در اغلب مناطق استان باشیم .

دولتی‌مهر بیان کرد: بر این اساس پیش‌بینی ما این است که در برخی مناطق از استان دمای هوا به 10 تا 15 درجه زیر صفر کاهش یافته و یخبندان در مناطق مرکزی و جنوبی استان رخ دهد .

به دنبال بارش برف و سرما و برودت هوا آموزش و پرورش استان با صدور اطلاعیه‌ای برخی مدارس را در سطح استان در نوبت بعد از ظهر تعطیل کرد .

ضمنا"آموزش و پرورش استان، نوبت قبل از ظهرروزشنبه 8 دی ماه 1397 در شهرستان‌های اردبیل، هیر، نیر، نمین، سرعین، مشگین شهر، لاهرود، ارشق، کوثر، خلخال و شاهرود کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام کرده بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار