برگزاری هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم در قرچک

قرچک( پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از برگزاری هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم درواحدهای آموزشی آموزش و پرورش منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۱۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هشتمین  دوره جشنواره نوجوان سالم در قرچک

مهدی نیکبخت دراین رابطه اظهار کرد:ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر، موضوعات هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم در دوره های متوسطه اول و دوم است .

او درادامه بیان کرد: آثاری ازجمله،پیشگیری ازگرایش به دخانیات ومصرف موادو پیشگیری از گرایش به خشونت در این جشنواره ارائه خواهدشد .

نیکبخت گفت :قالب های ارائه آثار ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم شامل ایده پردازی،مقاله نویسی، نقاشی،فیلم کوتاه،روزنامه دیواری، عکس، نقاشی و نرم‌افزار و چند رسانه‌ای ،نمایش و تئاتر است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: والدین دانش‌آموزان کلیه دوره‌های تحصیلی و همکاران فرهنگی نیز می‌توانند دربخش مقاله و ایده پردازی با الویت رویکرد دینی و اسلامی در مورد شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پر خطر شرکت کنند .

نیکبخت بیان کرد: دانش‌آموزان دوره ابتدایی نیز در قالب‌های نقاشی و انشاء نویسی با موضوع چگونه می‌توانم ازخود مراقبت کنم می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار