معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک خبر داد: برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات دادرس در قرچک مشخص شد

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات دادرس قرچک با حضور پرشور دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در کانون فرهنگی و تربیتی ملائک خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۱۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک خبر داد: برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات دادرس در قرچک مشخص شد

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قرچک در این رابطه گفت: این مسابقات با حضور پرشور دانش آموزان دوره متوسطه اول در دو بخش دختران و پسران برگزار شد که در پایان در بخش پسران آموزشگاه آیت ا... مشکینی مقام اول،آموزشگاه ثارا... مقام دوم و آموزشگاه امام خمینی(ره) مقام سوم را از آن خود کردند و در بخش دختران نیز آموزشگاه‌های حضرت زینب(س)،رشد و طاها به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

او گفت: هدف از برگزاری این طرح در مدارس متوسطه اول، آماده‌سازی دانش‌آموزان در روزهای سخت همراه با رقابت و رفاقت و ارتقای سطح آگاهی دانش آموز با آموزش‌های به روز امدادی است که زمینه‌ساز داشتن امدادگران کاملا حرفه در مواقع اضطراری و بحران از بین دانش‌آموزان را در آینده فراهم می‌کند.

دهقانی اظهار کرد: از نتایج بسیار مؤثر طرح دادرس، شناسایی دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد است که می‌تواند زمینه را برای ورود این دانش‌آموزان در سال‌های آینده به عرصه امدادگری نیز فراهم کند.

او گفت: بخش‌های عمومی و تخصصی این مسابقات شامل پناهگیری و تخلیه اضطراری، احیای قلبی ریوی، پانسمان، بانداژ و آتل‌بندی، تریاژ مقدماتی، حمل مصدوم، اطفای حریق و آزمون کتبی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قرچک تاکید کرد: تیم‌های دادرس آموزشگاه‌های حضرت زینب(س) منتخب مسابقات دختران و آیت ا... مشکینی منتخب پسران جهت حضور در مسابقات استانی می‌بایست با تیم‌های منتخب شهرستان‌های ورامین و جوادآباد به رقابت بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار