کسب رتبه برتر شرکت توزیع برق استان بوشهر در شبکه سامد

بوشهر(پانا)_مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: شرکت توزیع برق استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی استان در شبکه سامد شد .

کد مطلب: ۸۸۱۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر شرکت توزیع برق استان  بوشهر در شبکه سامد

پرویز فرزین پوربیان داشت : بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی استانداری بوشهر، شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی استان شده است.

وی افزود: نتایج این ارزیابی نشان می دهد که این شرکت موفق شده در خصوص مدت زمان پاسخ گویی به پیام های مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت ( سامد) و همچنین کیفیت مناسب پاسخگویی جایگاه خیلی خوبی را در بین دستگاه های اجرایی هم سطح به دست آورد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس آمارهای استخراج شده از سامانه سامد، 52 پیام مردمی به شرکت توزیع برق استان وارد شده که در کمترین زمان ممکن ضمن عمل به درخواست های مردمی، در کیفی سازی ارائه خدمات مورد نظر نیز اهتمام ویژه ای توسط شرکت توزیع برق استان بوشهر انجام شده است.

فرزین پور با اعلام ضرورت پاسخگویی سریع، تکریم مردم و متقاضیان و جدیت در حل مشکلات مطرح شده در سامانه سامد، بیان کرد: پاسخگویی به مسائل و درخواست‌های مردم در تمام نقاط استان را از طریق سامانه سامد به طور مستمر پیگیری می کنیم و به دنبال اجرایی شدن درخواست های مردمی مطابق با امکانات شرکت هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار