رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

کارگاه آموزشی مهارت های رشد مدار ویژه مدرسان آموزش خانواده استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های رشد مدار ویژه مدرسان آموزش خانواده استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۱۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی مهارت های رشد مدار ویژه مدرسان آموزش خانواده استان بوشهر برگزار شد

بهرام مغدانی در کارگاه آموزشی مهارت های رشد مدار ویژه مدرسان آموزش خانواده استان بوشهر گفت : با توجه به اهمیت مهارت های رشد مدار در کودکان و نوجوان تشکیل این کارگاه در استان از اولویت ها بود.

مغدانی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در دو مرحله برگزار می شود ادامه داد: مرحله اول آن با حضور از مدرسان 9 منطقه نزدیک مرکز استان و مرحله دوم با حضور مدرسان 9 منطقه شمالی و جنوبی استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی در راستای اجرای تفاهم نامه بین دادگستری و آموزش و پرورش استان با هدف آموزش 23 مهارت رشد مدار ویژه مدرسان و مشاوران آموزش خانواده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دوره آموزش مهارت های رشد مدار از جمله روش های موثر پیشگیری در وقوع جرم است یادآور شد: بدون شک این برنامه ها می تواند انسان ها را از کودکی تا بزرگ سالی در مقابل خطرات احتمالی و بزهکاری مقاوم کند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: با کسب چنین مهارت هایی کودکان و نوجوان در مقابل کنش های اجتماعی واکنش مناسب و مطلوبی از خود بروز می دهند تا در معرض آسیب ها قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان به عنوان جامعه هدف در معرض بیشترین آسیب ها در جامعه قرار دارند ابراز داشت: سعی در برگزاری دوره آموزشی مناسب برای مشاوران کمک بسیار خوبی برای این گروه خواهد بود.

مغدانی گفت: سرمایه گذاری در این مجموعه تربیتی می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی که گریبانگیر دانش آموزان و خانواده است کمک کند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه این کارگاه آموزشی باهمکاری دادگستری استان به مدت 4 روز برگزار شد افزود: 40 نفر از مشاوران و مدرسان آموزش خانواده از سراسر استان در این کارگاه مهارت های تخصصی لازم را فرا می گیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تدوین و امضا تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه دادگستری و آموزش و پرورش یکی از اتفاقات ارزشمندی است که می تواند به خانواده کمک کند.

کارگاه آموزشی مهارت های رشد مدار ویژه مدرسان و مشاوران آموزش خانواده با حضور روسای حوزه معاونت اجتماعی دادگستری به میزبانی اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار