جشن ستارگان تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد برگزار شد

مشهد(پانا)- جشن ستارگان با حضور دانش آموزان و مربیان برتر تربیت‌بدنی که در سال پیش موفق به کسب عناوین قهرمانی در مسابقات استانی و کشور در سال تحصیلی گذشته بودند در محل تالار تربیت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن ستارگان تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد برگزار شد

جشن ستارگان با حضور دانش آموزان و مربیان برتر تربیت‌بدنی که در سال پیش موفق به کسب عناوین قهرمانی در مسابقات استانی و کشور در سال تحصیلی گذشته بودند در محل تالار تربیت برگزار شد.

محسن روحانی نیا مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد در جشن ستارگان ورزشی گفت: اگر تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد در صدر استان ایستاده است ، به همت تلاش دانش آموزان و مربیان تربیت‌بدنی ناحیه بوده که با مشکلات، کمترین امکانات موجود و در بعضی نقاط محروم ناحیه توانسته‌اند در سطح استان و کشور مقام‌های برتر را کسب کنند.

وی به نقش اولیا در برنامه‌های آموزش‌وپرورش اشاره کرد و افزود: باید از خانواده و اولیای دانش آموزان نیز تقدیر گردد زیرا آن‌ها باتربیت فرزندانی ورزشکار و مجال دادن به فرزندانشان در کنار کارهای درسی و آموزشی خود به ورزش نیز بپردازند. امروزه دانش‌آموزی موفق خواهد بود که به تمام ابعاد وجود خود بپردازد ، نه‌تنها درس خواندن که متأسفانه امروزه اکثر دانش آموزان در لاک خود فرورفته‌اند و فقط به محفوظات خود می‌افزایند و از قسمت‌های دیگر تربیتی غافل هستند.

روحانی نیا در ادامه به ابعاد سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پرداخت و عنوان کرد: یکی از ساحت‌های مهم تربیت در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ساحت زیستی و بدنی است . یعنی تربیت‌بدنی در کنار سلامت روحی و روانی دانش آموزان جزء نظام تعلیم و تربیت است و نیازمند نگاه ویژه مدارس و خانواده می‌باشد . دانش‌آموز نباید تک‌بعدی رشد کند باید تمامی ابعاد وجودی آن‌ها در نظر گرفته شود.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد گفت: متأسفانه نظام آموزشی امروزه ما بادانش آموزانی روبرو است که فقط به مسائل علمی و آموزشی می‌پردازند که متأسفانه خانواده‌ها نیز همین انتظار رادارند . هدف آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد این خواهد بود که به تمام ابعاد وجودی شخصیت دانش‌آموز بپردازیم . تربیت‌بدنی و ورزش عامل نشاط و شادمانی است و باید در مدارس بیشتر به این موضوع پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار