سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح ماهر روابط عمومی:

خبر باید به صورت منصفانه، بی طرفانه و توام با واقعیت انتشار یابد

زنجان (پانا) - نعمت اله محمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح ماهر روابط عمومی ، ویژگی خبر را منصفانه بودن، بی طرفی و توام با واقعیت توصیف کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خبر باید به صورت منصفانه، بی طرفانه و توام با واقعیت انتشار یابد

نعمت اله محمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح ماهر (مدیران همراه رسانه) و جمع روسای ادارات داخلی اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن غدیر، با اشاره به اینکه امروزه در عصر انفجار اطلاعات زندگی می کنیم گفت:« کسانی که در این عرصه عقب بمانند بازنده خواهند بود».

وی افزود: «خبر می تواند ماهیت فعالیت ها را به مخاطبین نشان بدهد و همچنین توانایی انعکاس قوی، کوچک ترین کارها را دارد و اینجا است که خبر ارزش خود را نشان می دهد».

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: «اصل در هر دستگاهی روابط عمومی ها هستند که فعالیت های دستگاه را به مخاطبین انعکاس می دهند و بالعکس نظرات آن ها را به دستگاه بازتاب می دهند».

این مقام مسئول یادآور شد: «یک خبر باید با رعایت تمام جوانب نوشته شود و نباید گنگ باشد چرا که در این صورت نمی تواند مفهوم را به جامعه منتقل نماید».

محمدی با اشاره به ترافیک کاری و کمبود نیرو در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت:« این اداره بزرگترین و سخت ترین کار را بر عهده دارد و انعکاس اخبار و فعالیت های آموزش و پرورش با این حجم گسترده، وظیفه بسیار خطیری است».

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: «کوچک ترین اتفاقات درخبر باید حتما مورد توجه قرار گیرد و خبر نباید به دور از واقعیت و مغرضانه باشد».

وی تصریح کرد: خبر باید به صورت منصفانه و بی طرفانه و توام با واقعیت انتشار یابد.

محمدی افزود: «خبر های آموزش و پرورش با توجه به ماهیت کاری باید وزین باشد و زحمات همکاران را به مخاطبان منکعس نماید».

این مقام مسئول با اشاره به لزوم بازتاب فعالیت ها به مردم گفت: «نباید از رسانه ها دوری نمود و باید همراه رسانه بود چرا که این امر یک نیاز اساسی است».

محمدی در پایان روابط عمومی ها را چشم و چراغ دستگاه ها دانست و ادامه داد: «همه همکاران باید یار و یاور اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی باشند و برای موفقیت آموزش و پرورش گام بردارند».

در این جلسه از ر

نعمت اله محمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح ماهر (مدیران همراه رسانه) و جمع روسای ادارات داخلی اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن غدیر، با اشاره به اینکه امروزه در عصر انفجار اطلاعات زندگی می کنیم گفت: کسانی که در این عرصه عقب بمانند بازنده خواهند بود.

وی افزود: خبر می تواند ماهیت فعالیت های ما را به مخاطبین نشان بدهد و همچنین توانایی انعکاس قوی، کوچک ترین کارهای ما را دارد و اینجا است که خبر ارزش خود را نشان می دهد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: اصل در هر دستگاهی روابط عمومی ها هستند که فعالیت های دستگاه را به مخاطبین انعکاس می دهند و بالعکس نظرات آن ها را به دستگاه بازتاب می دهند.

این مقام مسئول یادآور شد: یک خبر باید با رعایت تمام جوانب نوشته شود و نباید گنگ باشد چرا که در این صورت نمی تواند مفهوم را به جامعه منتقل نماید.

محمدی با اشاره به ترافیک کاری و کمبود نیرو در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: این اداره بزرگترین و سخت ترین کار را بر عهده دارد و انعکاس اخبار و فعالیت های آموزش و پرورش با این حجم گسترده، وظیفه بسیار خطیری است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: کوچک ترین اتفاقات درخبر باید حتما مورد توجه قرار گیرد و خبر نباید به دور از واقعیت و مغرضانه باشد.

وی تصریح کرد: خبر باید به صورت منصفانه و بی طرفانه و توام با واقعیت انتشار یابد.

محمدی اضافه نمود: خبر های آموزش و پرورش با توجه به ماهیت کاری باید وزین باشد و زحمات همکاران را به مخاطبان منکعس نماید.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم بازتاب فعالیت ها به مردم گفت: نباید از رسانه ها دوری نمود و باید همراه رسانه بود چرا که این امر یک نیاز اساسی است.

محمدی در پایان روابط عمومی ها را چشم و چراغ دستگاه ها دانست و ادامه داد:همه همکاران باید یار و یاور اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی باشند و برای موفقیت آموزش و پرورش گام بردارند.

گفتنی است در این جلسه از رژسای ادارات مشارکت های مردمی، استعدادهای درخشان، انجمن اولیا و مربیان، تعاون و امور رفاهی و بهداشت و تندرستی آموزش و پرورش استان که بیشترین تعامل را با رسانه ها در خصوص انتشار فعالیت هایشان داشته اند، تجلیل به عمل آمد.

سای ادارات مشارکت های مردمی، استعدادهای درخشان، انجمن اولیا و مربیان، تعاون و امور رفاهی و بهداشت و تندرستی آموزش و پرورش استان که بیشترین تعامل را با رسانه ها در خصوص انتشار فعالیت هایشان داشته اند، تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار