جلسه کارشناسان سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش البرز برگزار شد

البرز (پانا) - جلسه کارشناسان سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش استان البرز با محوریت پیگیری برنامه های حوزه سلامت و تندرستی برگزار شد .

کد مطلب: ۸۷۹۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارشناسان سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش البرز برگزار شد

رضا طارمی،رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش البرز، با اعلام خبر برگزاری جلسه کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت و پیشگیری مناطق تابعه آموزش و پرورش استان البرز گفت:«به منظور هماهنگی و اجرای برنامه ها بر اساس سیاست ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت متبوع و تقویم اجرایی، جلسه کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش البرز در مرکز آموزشی رفاهی قلم کرج برگزار شد.»

رضا طارمی از شروع چهارمین دوره وارنیش فلورایدتراپی دانش آموزان در سطح استان خبرداد و در ادامه گزارشی از وضعیت اجرای طرح های مصوب همچون سفیران سلامت دانش آموزی ، ثبت اطلاعات در سامانه همگام ، بهداشت دهان و دندان ، پیشگیری از بیماری های واگیر و غیرواگیر ، نظارت بر پایگاه های تغذیه سالم و همچنین صدور ابلاغ مراقبین سلامت با رعایت مقررات سامانه نیروی انسانی ارائه کرد .

در ادامه این جلسه فرشید علیزاده،معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش البرز ضمن بیان سیاستها و اولویتهای معاونت تربیت بدنی و سلامت در حوزه سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، صبوری در اجرای فعالیتها ، همسو بودن با سند تحول بنیادین، به روز بودن در حوزه سلامت و پیشگیری و ارائه راه حل مناسب را باعث بهبود در روند اجرای کارها دانست.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ سلامت و خود مراقبتی،هدف اصلی همه طرحها و برنامه ها را ایجاد نهضت فرهنگی عنوان کرد و پیگیری مستمر در این خصوص را لازم و ضروری ارزیابی نمود .

علیزاده کار فرهنگی را مستلزم تفکر، برنامه ریزی و صبر عنوان کرد و خواستار ارتقای کیفیت و کمیت آثار دانش آموزان در طرح های مختلف شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز از برنامه ریزی و برگزاری جلسات قطبی و گروهی با مدیران مدارس در راستای اجرای برنامه های ویژه برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبرداد .

در ادامه سید عزیز چابکی، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، با بیان اینکه سلامت و پیشگیری در کنار هم باعث پیشرفت و توسعه جامعه می گردد بر برنامه ریزی و پیگیری موضوعات تا رفع مشکلات موجود تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار