مسئول سازمان دانش آموزی رودان به پانا خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی یک روزه مربیان پیشتازان سازمان دانش آموزی در رودان

هرمزگان(پانا) - مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان رودان از برگزاری دوره آموزشی یک روزه مربیان جدید الورود پیشتازان سازمان دانش آموزی با حضور مربیان این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۷۹۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی یک روزه مربیان  پیشتازان سازمان دانش آموزی در رودان

محمد داوری در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: این دوره آموزشی با حضور مربیان جدید الورود پیشتاز مدارس رودان با هدف آموزش های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی که محاصل آن ایجاد نشاط در بین دانش آموزان بخصوص در فعالیت‌های اجتماعی بود در محل زیارتگاه امامزاده شاه قطب الدین شهرستان رودان برگزار شد.

وی افزود: اگر چه متاسفانه این دوره دیر برگزار شد ولی سعی شد، از کیفیت بسیار خوب و بالایی برخوردار باشد و با برنامه ریزی مناسب مداومت داشته باشد تا دانش آموزان بهرهای کافی را از وجود مربیان خود ببرند.

داوری عنوان کرد: مربیان فراگیر در این دوره با هویت‌های تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی، گره‌ زنی، جهت یابی، مخابره فریادهای شادی، نظام جمع آشنا شدند.

مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان رودان عنوان کرد: مهارت های تشکیلاتی که تقویت و آموزش آنها برای مربیانی که جدیدا به جرگه مربیان پیشتاز وارد شدند، ضروری به نظر می رسید شناسایی و این دوره آموزشی با توجه به این نیاز سنجی برگزار شد.

داوری خاطرنشان کرد: تشکیلات دانش آموزی پیشتازان به منظور دست یابی به اهداف تربیتی و کسب مهارت های مفید از طریق آموزش و تمرین می باشد و با توجه به اهمیت تربیت، هدف همه تشکلات است و اهداف مقدس تربیت الهی و اسلامی و تکامل کار آموزشی مدارس می‌باشد.

همچنین ایشان از جهانگیر اسلامی، قاسم نگاری، سمیه نعمتی، فاطمه کمالی، فاطمه خودستان و فاطمه رنجبر شور آبادی، مدرسین این دوره آموزشی به جهت همفکری، همدلی و همکاری در برگزاری این اردوی آموزشی یک روزه قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار