نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

کانکس ها از فقر فضای آموزشی در نهبندان حکایت می کند

بیرجند (پانا) ـ نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان نهبندان یکی از چهار شهرستان مرزی استان به شمار می رود و کانکس های موجود در برخی مدارس نوار مرز حاکی از فقر فضای آموزشی است.

کد مطلب: ۸۷۸۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کانکس ها از فقر فضای آموزشی در نهبندان حکایت می کند

نظر افضلی نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: هر چند در سال های اخیر گام های موثر و بلندی در خصوص احداث، تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان محروم نهبندان از سوی خیرین و مسئولین برداشته شده اما مشکلات فضای آموزشی با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی به طورکامل مرتفع نشده است.

وی، کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی برای سرویس مدارس، کمبود و گرانی تجهیزات هوشمند سازی مدارس را از دیگر مشکلات آموزش و پرورش در حوزه انتخابیه خود برشمرد و تصریح کرد: طرح اسکان معلمین اجرا شده و در حال حاضر بیشتر معلمین شهرستان در سربیشه بیتوته دارند.

نظر افضلی تصویب و اجرای قانون بیتوته مدیران و مسئولین در شهرستان های محل خدمت به ویژه شهرستان های محروم، مرزی و حساسی چون نهبندان را ضروری دانست و ادامه داد: در بحث جذب نیروی انسانی و بومی پیشنهاد می شود در دانشگاه فرهنگیان سهمیه ی ویژه ای برای دو شهرستان مرزی سربیشه و نهبندان در نظر گرفته شود.

نماینده مردم شریف سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی توجه به معیشت فرهنگیان از سوی مسئولین را ضروری دانست و ابراز داشت: یکی از آفت هایی که جامعه امروز به ویژه فرهنگیان استان را تهدید می کند رسوخ پدیده سیاست زدگی و افتادن در دام حزب و جناح بازی است که نه تنها سودی برای استان و مردم زجر کشیده آن ندارد بلکه معلمین عزیز را از رسالت اصلیشان که همان تربیت صحیح نسل آینده ساز است دور می سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار