گلباران مزار شهدای مدفون در حرم عبدالعظیم(ع)

شهرری (پانا) - ویژه‌برنامه گرامیداشت یاد شهدا در هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) و هفته فرهنگی ری با گل‌باران مزار 35 شهید مدفون در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۸۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
گلباران مزار شهدای مدفون در حرم عبدالعظیم(ع)

حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ری در این مراسم که با حضور بیش از 600 نفر از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، جانبازان و ایثارگران در تالار شیخ صدوق (ره) آستان برگزار شد،اظهار داشت:صحبت در میان پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا که در معرض امتحانی سخت قرار گرفتند و باسرافرازی و رشادتی به مانند رزمندگان با افتخار بیرون آمدند بسیار سخت است چراکه ما به این نیمه پنهان جنگ و دفاع مقدس کمتر پرداخته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس افزود:به‌هیچ‌وجه نباید گذاشت که دفاع مقدس، درس‌های آن، خانواده‌های معظم شهیدان و یادگاران شهدا و جنگ تحمیلی فراموش شوند.

نصراله افزود: پیامبر اکرم (ص) احترام خاصی برای شهدا قائل بودند و درمراتب مختلف رضایت خودرا از آن‌ها به درگاه خداوند متعال اعلام کرده و برای شهیدان دعا می‌کردند و بر آنان درود و سلام می‌فرستادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ری بیان داشت:با عنایت خداوند متعال وبا نظر شهیدان تانفس قدسی خانواده‌های محترم شهیدان هست این انقلاب هم روز‌به‌روز مقدس‌تر و سربلندتر خواهد بود و به کوری چشم دشمنان چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را با یاد امام و شهدا جشن می‌گیریم و از مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار این نظام شکوهمند دفاع و پیروی می‌کنیم.

در ادامه این مراسم عباس سلیمی معاون فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم (ع) نیز در سخنانی اظهار داشت: شهیدان آزادانه، آگاهانه، با عشق و معرفت در راه خدا جان می‌دهند اما بسیاری از مردم جان می‌کنند از این‌رو خداوند در قرآن شهدا را تکریم کرده است.

وی با بیان اینکه عدالت اجتماعی و خدمت در تمامی ابعاد باید سرلوحه کار مسؤولین قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مسؤولیت‌ در واقع امانت الهی و خون شهیدان است که هرلحظه شاهد و نظاره‌گر ما هستند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار