کارشناس مسئول گروه‌های آموزشی دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت در زنجان:

هدف گروه‌های آموزشی کیفیت‌ بخشی به آموزش است

زنجان (پانا)- اشرف سادات فاطمی کارشناس مسئول گروه‌های آموزشی دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در زنجان گفت: هدف گروه‌های آموزشی کیفیت‌ بخشی به آموزش است.

کد مطلب: ۸۷۷۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف گروه‌های آموزشی کیفیت‌ بخشی به آموزش است

گردهمایی کشوری سرگروه‌های آموزشی درس ریاضی دوره اول متوسطه ظهر امروز در خانه علم دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کارشناس مسئول گروه‌های آموزشی دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این گردهمایی با اشاره به اینکه هدف گروه‌های آموزشی کیفیت‌ بخشی به آموزش است، اضافه کرد: بحث نظارت و بحث توانمندسازی معلمان در وزارت آموزش و پرورش را در دستور کار قرار داده‌ایم.

اشرف سادات فاطمی با اشاره به اینکه معلمان پس از ورود به آموزش و پرورش باید علم خود را به روز کنند، اضافه کرد: این رسالت گروه‌های آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد در آموزش بالینی به معنای رشد دادن سطح علمی معلمان در گروه‌های آموزشی مد نظر است که اجرا خواهد شد، تصریح کرد: بحث نظارت و باز بودن کلاس‌های درس بر روی همکاران و معلمان به رشد و تعالی همدیگر کمک خواهد کرد.

کارشناس مسئول گروه‌های آموزشی دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: ما درصدد هستیم مدارس را به سازمان یادگیرنده تبدیل کنیم تا همه معلمان با کمک متقابل بتوانند سطح علمی همدیگر را ارتقا دهند.

وی با اشاره به اینکه امسال سومین سالی است که جشنواره نوآوری‌های معلمان را اجرا می‌کنیم، تصریح کرد: در سال‌جاری بحثی که اضافه شده رویکرد حل مسئله است یعنی بتوانیم دانش‌آموزان را طوری تربیت کنیم تا در زندگی روزمره خود بدون مشکل باشد.

فاطمی با اشاره به اینکه سعی می‌کنیم طوری برنامه‌ریزی صورت گیرد تا معلمان بتوانند بحث ریاضی خود را در سایر دروس داشته باشند و بتوانند بحث خود را به سایر دروس مثل جغرافی و دینی و … ربط دهند، افزود: همه ما به دنبال کیفیت بخشی و کمک به رشد حرفه‌ای معلمان هستیم.

کارشناس مسئول گروه‌های آموزشی دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ما در وزارت دغدغه آموزش داریم و امید است بتوانیم معلمانی تربیت کنیم که بتوانند با ارتقای علمی خود دانش‌آموزانی متناسب برای کشور تربیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار