توسعه خدمات غیرحضوری در دستور کار توزیع برق استان مرکزی

اراک(پانا)- مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از توسعه خدمات غیرحضوری در دستور کار این شرکت خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۷۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
توسعه خدمات غیرحضوری در دستور کار توزیع برق استان مرکزی

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد مرادی با بیان اینکه توسعه طرح ارائه خدمات تلفنی و غیر حضوری مشترکان، همواره در اولویت امور شرکت قرار دارد، افزود: بهبود کیفیت خدمات به مردم و کاهش مراجعه حضوری برای دریافت خدمت، افزایش دسترس پذیری و امکان ارائه اطلاعات و خدمات حتی از طریق تلفن همراه در راستای افزایش رضایت شهروندان صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکین خود اقدام به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری از طریق سایت www. mpedc. ir ، تلفن ۱۲۱، سامانه پیامکی پیک ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ و... کرده است.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست تست لوازم اندازه گیری، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمع آوری انشعاب موقت و دائم، وصل مجدد انشعاب و اصلاح سرویس انشعاب را بخشی از خدمات غیرحضوری سامانه شهاب دانست.

مرادی اظهار داشت: نصب مجدد انشعاب، تغییر نام اشتراک، اصلاح آدرس اشتراک، افزایش قدرت، کاهش قدرت، تفکیک انشعاب، قطع موقت، تغییر تعرفه، بررسی صورتحساب و صدور صورتحساب میان دوره و دریافت آخرین قبض برق از طریق پیامک را از دیگر خدمات ارائه شده به صورت غیرحضوری توسط شرکت با تماس با سامانه شهاب (121) عنوان کرد.

وی ابراز کرد: مشترکان جهت مشاهده آخرین بدهی قبض برق خود می توانند رمز رایانه انشعاب که بالای سمت راست قبض درج شده را به شماره 10001000121 پیامک کنند.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه تعداد تماس ها با سامانه شهاب (121) طی 8 ماه سال جاری بیش از 873 هزار تماس بوده است، گفت: همچنین رضایت تماس گیرندگان از نحوه پاسخگویی اپراتورهای 121 طی این بازه زمانی 98 درصد برآورد شده است.

مرادی افزود: در صورت بروز تماس های بهمنی با مرکز 121، سیستم مدیریت تماس های بهمنی بر اساس پاسخگویی شناور به صورت خودکار برای سایر اپراتورها در دیگر نقاط استان منتقل می شود.

وی با بیان اینکه همچنین امکان پاسخگویی در منزل (Home Agent) نیز در زمان های بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد، فراهم شده است، ادامه داد: ارائه خدمات از طریق کد USSD بر بستر call back (تماس با درخواست دهنده) تا پایان آذرماه نیز راه اندازی خواهد شد.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: کلیه مشترکین سطح استان می توانند هرگونه گزارش از قبیل مشکلات شبکه برق، قطع روشنایی معابر، انشعابات غیر مجاز، عملکرد مامورین و ... را به سامانه شبانه روزی پیک به شماره 10001000121 پیامک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار