فرمانده ناجا: امنیت مردم، خط قرمز نیروی انتظامی است

تهران (پانا) - فرمانده ناجا تأکید کرد که امنیت مردم، خط قرمز نیروی انتظامی است و با معدود کسانی که سعی می کنند با هنجارشکنی خدشه ای به امنیت وارد کنند، مقتدرانه برخورد می شود.

کد مطلب: ۸۷۷۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ناجا: امنیت مردم، خط قرمز نیروی انتظامی است

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در همایش فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های (کوپ) انتظامی استان البرز گفت: استان البرز، مردمی پویا و سرزنده دارد، اقدامات خوبی در موضوعات مختلف به خصوص در مباحث اقتصادی انجام شده است و وظیفه ما این است در راستای حفظ و ارتقاء امنیت کوشا باشیم.

سردار اشتری، امنیت را مهمترین مطالبه مردم از دولت‌ها عنوان کرد و افزود: امنیت حاکم بر جامعه حاصل تلاش و همت همگانی است که در سایه آن رشد و شکوفایی اقتصادی، پیشرفت علمی و... صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند به کارهای روزمره بپردازند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور گفت: مأموران نیروی انتظامی برای ایجاد و تامین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و جانانه در راه آرمان‌هایشان به شهادت می‌رسند.

فرمانده ناجا تأکید کرد: تمام فرماندهان و مدیران باید با اشراف اطلاعاتی نسبت به محیط پیرامونی، آسیب‌ها را شناسایی و با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی وقایع از بروز جرم پیشگیری کرده یا با آن مقابله کنند الحمدالله اقدامات خوبی در این امر صورت گرفته که باید استمرار پیدا کند. واقعیت این است، نیروی انتظامی باید با کمک و پشتیبانی مسئولان و همیاری خیران امنیت‌ساز، وظایف خود را در راستای تأمین و حفظ امنیت انجام دهد.

این مقام عالی انتظامی کشور با بیان اینکه ناجا سازمانی است که به طور شبانه‌روزی در حال انجام فعالیت و خدمت به مردم می‌باشد، تا آحاد جامعه احساس آرامش کنند، خاطرنشان کرد: این امر نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان امر است تا این سازمان را در راستای انجام ماموریت خود یاری دهند، ان شاء الله گام‌های بزرگی در این راستا برداشته شود تا روز به روز شاهد موفقیت در این عرصه باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه همواره مشارکت مردم و اعتماد آنها به پلیس موجب شده، ماموران پلیس در اجرای مأموریت‌های خود با موفقیت عمل کند، گفت: براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی چند سازمان غیردولتی، نیروی انتظامی در بین همه دستگاه‌ها از نظر اعتماد مردم در رده دوم قرار گرفته که این موضوع نشان دهنده این است پلیس مکتبی براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا توانسته در بین مردم جای گیرد و مقتدرانه براساس قانون در صحنه‌ها حضور داشته باشد.

فرمانده ناجا تأکید کرد: امنیت مردم، خط قرمز نیروی انتظامی است و با معدود کسانی که سعی می کنند با هنجارشکنی خدشه ای به امنیت وارد کنند، مقتدرانه برخورد می شود.

وی، صیانت از کارکنان را از اولویت‌های ناجا برشمرد و با بیان اینکه براساس نوع فعالیت و ماموریت شان، کارکنان در معرض آسیب‌ها قرار دارند، گفت: فرماندهان و نیز کارکنان بایستی با اطلاع از این موضوع تلاش کنند از آسیب ها مصون بمانند.

سردار اشتری با بیان اینکه در راستای صیانت از کارکنان باید نظارت‌ها از رده‌های مختلف افزایش یابد، خاطرنشان کرد: مسئولان و فرماندهان باید پدرانه در صدد رفع مشکلات کارکنان اهتمام ورزند تا آنان بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای مأموریت‌ها را انجام دهند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: براساس برآوردها و فعالیت‌های صورت گرفته، آینده خوبی برای نیروی انتظامی پیش‌بینی می‌شود که این به دلیل عنایت‌های فرماندهی معظم کل قوا به مجموعه ناجا و تلاش و همت کارکنان نیرو در راستای انجام وظایف شان می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار