معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس درس تفکر و سبک زندگی در شهریار

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: دوره ای آموزشی تحت عنوان تربیت مدرس به منظور کیفیت بخشی به فرآیند تدریس کتاب تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم در ساختمان آموزش اردوگاه شهید محمد منتظری شهریاربرگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۶۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس  درس تفکر و سبک زندگی در شهریار

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این رابطه اظهار داشت: دوره آموزشی تربیت مدرس میانی درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم با حضور سرگروه های آموزشی و دبیران منتخب این درس در سطح استان در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

مجتبی هاشمی بیان کرد:این دوره به منظور کیفیت بخشی به فرآیند تدریس کتاب تفکر و سبک زندگی پایه های مذکور و در راستای واگذاری وظایف و اختیارات به مناطق استان در قالب کارگاه برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد:کتاب تفکر و سبک زندگی بیست ودو درس دارد و آموزش آن به صورت دو ساعت در هر هفته سازماندهی شده و درس‌ها در کتاب‌ به گونه‌ای است که بحث تفکر و سبک زندگی با یکدیگر ارتباط داشته باشند .

شایان ذکر است ، درکتاب تفکر و سبک زندگی ودر قالب دروسی که تفکر را آموزش می‌دهند تلاش شده تا به دانش‌آموزان آموخته شود وبا یک موضوع سطحی برخورد نکنند و قدرت بیان نظرات خود را داشته باشند و نظرات مخالف با دیگران را با احترام و استدلال بیان کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار