مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبرداد:

حضور 6 تیم خارجی در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان دراردبیل

(پانا) - مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: با اعلام فدراسیون کشتی ایران 6 تیم خارجی در مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان شرکت خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۷۶۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور 6 تیم خارجی در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان دراردبیل

بهرام آقاخانی افزود: باتوجه به برگزاری پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی اردبیل اظهار کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با شرکت تیم‌های ارمنستان، گرجستان، ترکیه، اکراین، بلغارستان، صربستان و دو تیم از کشورمان در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت .

وی ادامه داد: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان از روزهای 28 تا 30 آذرماه سال جاری در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده شهرستان اردبیل برگزار می‌شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم بیمه رازی اردبیل قهرمان لیگ برتر کشتی فرنگی کشور و یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی مسابقات جام باشگاه‌های جهان است .

آقاخانی درباره حضور یک تیم بومی در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی اردبیل، بیان کرد:در این راستا رایزنی‌های مختلفی با بنگاه‌های اقتصادی بخش‌های خصوصی صورت گرفته است و احتمال شرکت یک تیم از استان با کشتی‌گیران اردبیل وجود دارد .

وی با اشاره به عدم شرکت تیم آمریکا در این دوره از مسابقات اضافه کرد: این تصمیم از سوی فدراسیون کشور آمریکا گرفته شده است و در این زمینه کشور میزبان هیچ نقشی ندارد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت : میزبانی این رقابت‌ها فرصتی را برای کشتی فرنگی اردبیل فراهم خواهد کرد که کشتی‌گیران و مربیان عملکرد خود را به معرض نمایش بگذارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار