رونمایی از دو پوستر مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری دانش آموزی خراسان رضوی

مشهد (پانا)- در حاشیه گردهمایی معاونین پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از دو پوستر مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزی و مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی رو نمایی شد.

کد مطلب: ۸۷۵۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از دو پوستر مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری  دانش آموزی خراسان رضوی

علی مهدوی خواه رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی در مصاحبه با پانا گفت: مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزی در مرحله آموزشگاهی از ابتدای مهر ماه آغاز شده است و تا پایان اذر ادامه داد. در این مرحله پیشبینی ما حضور بیش از 950 هزار نفر رشته در مسابقات است.

وی ادامه داد: مرحله شهرستان نیز تا پایان بهمن و مرحله مقدماتی استان نیمه دوم اسفند و نهایی استانی در اردیبهشت ماه برگزار می شود و در نهایت برگزیدگان استانی در تابستان در مرحله کشوری مسابقات در دو بخش آوایی و پژوهشی به رقابت می پردازند.

مهدوی خواه گفت: پوستر این مسابقات در استان طراحی شده است و بعد بررسی وزارت خانه به عنوان پوستر مسابقات در مرحله استانی تایید و مبنای طرح کشوری نیز قرار خواهد گجرفت.

محمد مسلمی پور رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان نیز در گفت و گو با پانا اظهار کرد: مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان استان در مرحله آموزشگاهی از مهر ماه تا نیمه دی ماه و شهرستانی تا نیمه اسفند و در نهایت مرحله استانی در نیمه اردیبهشت ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار