معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان :

افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان دختر از اولویت‌های آموزش و پرورش استان کردستان است

سنندج(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست هم اندیشی نماینده معلمان آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج گفت: افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان دختر از اولویت های مهم آموزش و پرورش استان کردستان است.

کد مطلب: ۸۷۵۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان دختر از اولویت‌های آموزش و پرورش استان کردستان  است

نشست هم اندیشی نماینده معلمان با حضور معاون آموزش متوسطه و رئیس اداره متوسطه نظری آموزش و پرورش استان کردستان ، مدیر و شورای معاونین ناحیه و همه نماینده معلمان مدارس در سالن اجتماعات ناحیه دو سنندج برگزار شد.

در این نشست مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه در چند سال اخیر آموزش و پرورش استان به عنوان آموزش و پرورش فعال و موفق در کشور پذیرفته شده است؛ گفت: استان کردستان در بسیاری از شاخص های آموزشی و پرورشی در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

نامدار ادامه داد: وظیفه همه ما این است که در مسیر توسعه استان قرار بگیریم و توسعه ای پذیرفته شده است که همه جانبه باشد و در این فرایند توسعه آموزش و پرورش محور است.

وی محوری ترین بخش در توسعه آموزش و پرورش را تحصیل دختران عنوان نمود و اظهار داشت: اگر دختران به عنوان نیمی از جمعیت بی سواد باشند، به مانند یک سرعت گیر عمل خواهند نمود و در مسیر رشد و توسعه قرار نخواهند گرفت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: ماموریت اصلی آموزش و پرورش افزایش سطح سواد در بین دانش آموزان دختر می باشد که بحمد الله در این چند ساله اخیر با تلاش تمامی عوامل آموزش پرورش توانسته ایم قدم های خوب و موثری برداریم .

خاطر نشان می سازد جلسات هم اندیشی نماینده معلمان با مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج بصورت مستمر و فصلی برگزار می گردد که در اولین جلسه آن به مسائل روز و دغدغه های حال حاضر جامعه یعنی سلامت روان و آسیب های اجتماعی پرداخته شد و در پایان با حضور معاون متوسطه اداره کل ،رئیس اداره متوسطه نظری ،مدیر و شورای معاونین ناحیه به سوالات نمایندگان معلمان حاضر در جلسه پاسخ داده شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار