سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد:

اعلام آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی برای اداره مساجد کشور

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست امروز یکشنبه این کمیسیون، از اعلام آمادگی این سازمان برای اداره مساجد سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۵۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی برای اداره مساجد کشور

به گزارش خانه ملت، احد آزادی‌ خواه افزود: دستور نخست نشست کمیسیون به حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونین این سازمان اختصاص داشت و گزارشی از عملکرد و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی ارایه کردند.

آزادی‌خواه اظهار کرد: کمیسیون نیز تأکیداتی درباره استقرار روحانیون در سطح روستاها، توجه به هیأت‌های مذهبی، ارتقای بینش دینی مردم، ارتقای سطح معنویت و همچنین ارتقای آموزه‎های انقلابی و روحیه انقلابی بین مردم داشتند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: نظر حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی این بود که سازمان تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که مدیریت مساجد در کشور را به عهده بگیرد و این مسئله با توجه به اینکه در حال حاضر در این حوزه هم سازمان اوقاف و امور خیریه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم مرکز رسیدگی به امور مساجد مسئولیت دارد، نکته جالی بود که یک سازمان بتواند متولی اصلی امور مساجد شود.

آزادی‌خواه اضافه کرد: در حوزه اعزام مبلغان به مناطق مختلف کشور نیز گزارشی داده شد که امسال تعداد روحانیون اعزامی به روستاها به رقم 4 هزار و 800 برسد.

وی با استناد به اظهارات رئیس سازمان تبلیغات افزود: در حال حاضر همچنین 90 هزار هیأت مذهبی در کشور وجود دارد که برای این هیأت‌ها کانون مداحان، بانوان فرهیخته و انجمن‌های اسلامی برنامه‎های تبلیغی و فرهنگی در دستور کار داریم.

آزادی‌خواه اضافه کرد: دستور کار دوم امروز کمیسیون نیز حضور اعضای کمیته پارالمپیک و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در کمیسیون بود که گزارشی از موفقیت‌های کسب شده ایران در رقابت‌های جاکارتا به اعضای کمیسیون داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار