معادلات پیچیده دروازه منچستریونایتد با گران‌ترین‌ها

(پانا) – دیوید دخه‌آ دوست دارد گران‌ترین بازیکن منچستریونایتد شود اما سران این باشگاه در حالی که با این گلر اسپانیایی مذاکره می‌کنند، در تلاش برای جذب گلر تیم ملی انگلیس به جای او هستند.

کد مطلب: ۸۷۵۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معادلات پیچیده دروازه منچستریونایتد با گران‌ترین‌ها

به گزارش میرور، قرارداد دیوید دخه‌آ گلر اسپانیایی منچستریونایتد با این تیم در تابستان 2019 به پایان خواهد رسید و او بدنبال کسب درآمد بیشتر از فوتبال است.

هر چند دخه‌آ با پیشنهاد حقوق هفتگی 350 هزار پوند از سوی پاری سن ژرمن روبرو شده است اما او دوست دارد به فوتبالش در اولدترافورد ادامه دهد اما برای تمدید قرارداد شرط گذاشته است که باید بیشترین دستمزد را در بین بازیکنان منچستر دریافت کند.

سران منچستریونایتد در حال بررسی پیشنهاد دخه‌آ برای تمدید قرارداد هستند اما همزمان مذاکره با پیکفورد گلر شماره یک تیم ملی انگلیس و باشگاه اورتون را هم ادامه می‌دهند. منچستر قصد دارد با پیشنهادی به ارزش 70 میلیون پوند این گلر را از بندرلیورپول جدا کند و به شهر منچستر بیاورد.

اگر این انتقال از اورتون به منچستریونایتد صورت بگیرد، پیکفورد گران‌ترین گلر لیگ جزیره خواهد شد. تابستان 2018 لیورپول با قراردادی به ارزش 66 میلیون و 800 هزار پوند آلیسون را برای حضور در دروازه از آ.اس.رم خرید و حالا پیکفورد که با قراردادی 30 میلیون پوندی از ساندرلند به اورتون پیوسته بود در آستانه شکستن این رکورد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار