برای گذر از پیک ۹۸

برنامه های جامع و هوشمندانه مدیریت مصرف ویژه صنایع و کشاورزان استان مرکزی تدوین شد

اراک(پانا)- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تهیه برنامه های جامع و هوشمندانه مدیریت مصرف ویژه صنایع و کشاورزان استان مرکزی برای گذر از پیک 98 را یک ضرورت دانست.

کد مطلب: ۸۷۵۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های جامع و هوشمندانه مدیریت مصرف ویژه صنایع  و کشاورزان استان مرکزی  تدوین شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد اله داد در جلسه شورای معاونین با موضوع ماموریت های ویژه سال 98 افزود: تهیه برنامه های جامع و هوشمندانه مدیریت مصرف به ویژه برای مشترکین صنعتی و کشاورزی که بیش از 63 درصد مصرف برق استان را به خود اختصاص داده اند برای گذر از پیک سال 98 امری مهم است.

وی بر ارزیابی عملکرد معاونین و مدیران ستادی و مدیران توزیع برق شهرستان های استان بر اساس شاخص های از پیش تعیین شده به صورت ماهیانه تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: تدابیر ویژه برای پیک سایی سال 98 مهم ترین اولویت کاری این شرکت بشمار می رود.

در این جلسه در خصوص تهیه مشخصات فنی و استقرار سیستم جلوگیری از سقوط (هارنس)، تدوین مشخصات و الزامات نرم افزارهای ایمنی و توسعه داشبوردهای اطلاعاتی مربوطه و اجرای سیاست های ابلاغی در خصوص بهبود سطح ایمنی کارکنان و جامعه از محورهای ماموریت های ویژه توزیع برق استان مرکزی برای گذر از پیک بار سال 98 بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار