کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی درشیروان برگزارگردید

بجنورد(پانا)-یک دوره کارگاه 8 ساعته پیشگیری از آسیب های اجتماعی جهت مدیران، معاونان، مربیان تربیتی، رابطان پیشگیری و مربیان پیشتاز در محل مجتمع فرهنگی آموزشی سمای شهرستان شیروان برگزارگردید.

کد مطلب: ۸۷۵۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی درشیروان برگزارگردید

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان در جمع شرکت کنندگان در این کارگاه:برخی از آسیب های اجتماعی گریبانگیر جامعه و دانش آموزان شده است لذا با اجرای طرح " مدیریت مورد " در مدارس و با مشاهده و معرفی دانش آموزان آسیب پذیر به مراجع ذیربط در جهت رفع مشکلات آنان اقدام شود.

محمدحسین اسلامی افزود: امیدواریم که با همت شما همکاران محترم بحث آسیب های اجتماعی در مدارس با پیشگیری های لازم کاهش یافته و به حداقل رسانده شود.

کارشناس ارشد مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز افزود: این کارگاه در قالب سرفصل های کودکان درگیر با فقر، افسردگی، اضطراب، کودک آزاری، اورژانس مدیریت مورد و پیشگیری از خودکشی برگزار گردید.

علیرضا خالق پناه گفت: این کارگاه ضمن خدمت با عنوان "نماد" یعنی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان توسط اداره آموزش و پرورش و با همکاری اداره دانش آموزی شهرستان شیروان با حضور 200 نفر برگزار شد.

مدرسین این کارگاه را آقایان علی درخش، علیرضا خالق پناه، هوشنگ همتی، مهدی عاشقی و خانم ها الهام مهربان، فرشته اسماعیل زاده و منا بهزادی فر از مشاورین برجسته شهرستان برعهده داشتند.

خبرنگار پانا ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار