رئیس اداره نماز ، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

درمقابله با تهاجم فرهنگی ،توجه به قرآن و سیره اهل بیت (ع)بهترین پناهگاه است

اسلامشهر (پانا) - رئیس و کارشناس اداره نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به همراه مدیر عامل موسسه ترویج فرهنگ قرآن (درسهایی از قرآن ) از اجرای طرح پایلوت درسهایی از قرآن ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی درواحدهای آموزشی اسلامشهر بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۷۴۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
درمقابله با تهاجم فرهنگی ،توجه به قرآن و سیره اهل بیت (ع)بهترین پناهگاه است

در حاشیه این بازدید،محمد رضا بهمنش در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهارکرد:در سال جاری نیز فعالیتهای قرآنی و توجه به سیره اهل بیت (ع)در طرحهای ما از اولویت خاصی برخوردار است .

وی در ادامه به تشریح طرحهای قرآنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران پرداخت و افزود:طرح حفظ جزءسی قرآن کریم که از طرف وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شده، با محوریت دانش آموزان ابتدایی در حال اجرا است.

رئیس اداره نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به طرح امام شناسی نیز اشاره وتاکید کرد:در حوزه شناختن سیره اهل بیت(ع)امسال زندگینامه امام هادی (ع) برای شهرستانهای استان تهران در نظر گرفته شده که دانش آموزان در قالب نقاشی ، مقاله و...با این امام همام آشنا می شوند.

بهمنش برگزاری مسابقات درسهایی از قرآن حجت الاسلام قرائتی به صورت آزمایشی جهت دوره ابتدایی در اسلامشهر و طرح یاوران نماز را با هدف ترویج نماز توسط دانش آموزان و با همکاری مربیان را ازدیگر طرحهای در حال اجرا توسط اداره نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برشمرد.

وی در رابطه هدف قرار گرفتن جوانان درراستای تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی تصریح کرد:قطعادربرابر این تهاجم فرهنگی بهترین پناهگاه برای جوانان توجه به کتاب الهی و سیره اهل بیت (ع) است و در این راستا تلاش جدی مسئولین ضروری به نظر می رسد.

شایان ذکر است ،در جریان بازدید مسئولین موسسه ترویج فرهنگ قرآن و اداره نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران که از دو واحد آموزشی دخترانه شهدای ایران تایر و فاطمه الزهرا (س) برگزار شد،معاون پرورش و تربیت بدنی ،کارشناسان ،سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی،قرآن ، نماز و عترت،مقاطع تربیتی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار