تقدیر از حامیان نقش آفرین در کسب بیست و پنجمین سال صدرنشینی یزدی‌ها در کنکور سراسری

یزد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در نشستی صمیمانه از مدیران اداره کل کتابخانه های عمومی استان و کانون زبان ایران مرکز یزد در جهت نقش آفرینی در کسب بیست و پنجمین سال صدرنشینی یزدی‌ها در کنکور سراسری قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۷۴۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از حامیان نقش آفرین در کسب بیست و پنجمین سال صدرنشینی یزدی‌ها در کنکور سراسری

در این نشست دکتر عباسعلی دانافر با بیان این نکته که اگر بیست و پنج سال صدرنشینی در کنکور برای یزدی ها دیگر یک اتفاق معمولی است برای سایر استانها همچنان یک رویای دور از دسترس است.
وی با اشاره به این موضوع که حفظ این صدرنشینی برای ما بسیار مهم و سخت است گفت: برنامه ریزی ما به سمتی است که در کنار حفظ جایگاه خود، چالش های موجود در بین خانواده ها و دانش آموزان از جمله استرس ها و آسیب ها را کم کنیم.
دانافر با بیان اینکه تلاش دانش آموزان، سخت کوشی مدیران و معلمان، همراهی خانواده ها و دغدغه مندی مشاوران تنها بخشی از عوامل موفقیت یزدی ها در حوزه آموزش و کنکور است از سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی، مجمع خیرین و بخش های مختلف جامعه که نقشی غیر قابل انکار در روند حرکت رو به رشد دانش آموزان دارند تشکر کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه به نقش تاثیرگذار کتابخانه های عمومی استان با ایجاد فضای مناسب برای مطالعه دانش آموزان و استفاده از امکانات موجود پرداخت و از خانم دوست فاطمی ها مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد برای همراهی مشفقانه خود و همکارانشان سپاسگزاری کرد.
دانافر در بخش دیگری از این نشست با بیان این که اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، دانشگاه فرهنگیان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازوهای آموزش و پرورش در رسیدن به تعالی آموزشی هستند از نقش کانون زبان ایران به عنوان یک پازل در تصویرسازی فضای موجود یاد کرد و از تلاش های رضا خادم به عنوان مسئول این کانون در بالابردن جایگاه علمی زبان خارجی دانش آموزان قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار