امام جمعه موقت شهرستان فیروزکوه:ما هیچگاه مظلومین جهان را تنها نمی گذاریم

فیروزکوه(پانا)- امام جمعه موقت شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: پیام شهید مدرس این بودکه در جهان اسلام قدرت باید در دست مجلس باشد وروحانیت ، مدافع حق و حقیقت است.

کد مطلب: ۸۷۴۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت شهرستان فیروزکوه:ما هیچگاه مظلومین جهان را تنها نمی گذاریم

امام جمعه موقت فیروزکوه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت مردم به تقوای الهی گفت: نجات ما انسان های در تقوای الهی است و سعادت دنیا و آخرت ما در سایه تقوای الهی است.

حجت الاسلام سراج در ادامه سخنان با اشاره به روز بزرگداشت شهید مدرس تصریح کرد: مدرس ها پیام هایی دارند که اینکه اولاً دنیا بداند که در جهان اسلام قدرت باید در دست مجلس باشد و ثانیاً مردم دنیا به خصوص جهان اسلام این را بداند که روحانیت سنگر استقلال، مدافع حق و حقیقت، حامی مستضعفین و گرفتاران آن مملکت است، و به همین دلیل این هفته با عظمت را گرامی میداریم و به نمایندگان خود که در تمامی مراحل و پا به پای دولت و زمامداران در حرکت هستند تبریک و تهنیت عرض میکنیم.

وی درخصوص وضعیت کنونی کشور ایران اذعان داشت: ممکن است که ما از جهات مختلف از کشورمان نارضایتی داشته باشیم اما در کنار وعده الهی و قدرت دست پروردگارمان را نیز داریم و همواره در طول تاریخ استکبار با حق به خصوص دین مبین اسلام می جنگید و این استکبار برای غارت کردن جهان اسلام و همچنین جهان سوم دست به هر حیله و تزویر و قدرتی زد و در دل خاورمیانه کشور پوشالی به نام اسرائیل را تاسیس کرد که از این راه بتواند بهتر و عالی تر جامعه اسلامی و مردم مسلمان را غارت کند.

این مقام مسئول افزود: استکباری که قصد داشت جامعه اسلامی و مردم مسلمان را غارت کند ناگهان متوجه نظام ولایت فقیه در کشور اسلامی شده که این جریان لرزه بر اندام استکبار انداخت، که مستکبران از هر دری وارد شدند تا این نظام را ساقط کنند و آنچنان به ما حمله ور شدند و ترور ها و جنگ های داخلی را به راه انداختند و ما هم در خارج از مرز آن دفاع جانانه را به عنوان هشت سال دفاع مقدس داشته ایم.

حجت الاسلام سراج درباره تغییر موضع مستکبران علیه کشورمان گفت: دشمنان که دیدند با کارهایشان شعار مرگ بر آمریکا مسلمانان برانگیخته میشود موضع خود را تغییر دادند و گفتند که ما در فکر براندازی این نظام نیستیم.

وی ادامه داد: حرف ما به دشمنان این است که هرچه قدر میخواهید به میدان بیایید که امدید و شکست خوردید اما باز هم بیایید اما این را بدانید که آن زمان که ما تنها بودیم و شعار و شعور ما مرگ بر آمریکا بوده است. امروزه بازوان این نظام حزب الله لبنان، انصارالله یمن، فریاد مردم غزه و فریاد مردم عدالت خواه بحرین هستند و نیز تاریخ این را بداند که ما هیچگاه مظلومین جهان را تنها نمیگذاریم و با تمام توان از آنان حمایت خواهیم کرد.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار