امام جمعه کرج :

دشمن با جنگ نرم می‌خواهد اندیشه و فکر جامعه را تضعیف و تخریب کند

البرز (پانا) -آیت‌الله حسینی همدانی ، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت : دشمن با جنگ نرم می‌خواهد اندیشه و فکر جامعه را تضعیف و تخریب کند و ازنظر فرهنگی استحاله به وجود بیاورد.

کد مطلب: ۸۷۴۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دشمن با جنگ نرم می‌خواهد اندیشه و فکر جامعه را تضعیف و تخریب کند

آیت‌الله حسینی همدانی ، امام‌جمعه کرج، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج ضمن بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌ بیان داشت: برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی در تهران تبلیغات دشمنان مبنی منزوی شدن ایران را خنثی کرد.

وی در ادامه با اشاره به یادداشت رهبر انقلاب پس از دیدار با جمعی از برنامه‌سازان صداوسیما تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این پیام به مسائل مهمی در رابطه با جنگ نرم همه‌جانبه دشمن اشاره کردند که امروز قابل‌انکار نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه امروزه جنگ نرم خانگی شده اظهار داشت: دشمن با استفاده از جنگ نرم مشغول از بین بردن امکانات و سرمایه‌های ماست و متأسفانه عده‌ای از روی غفلت وعده‌ای تعمداً آن را انکار می‌کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی اشراف کامل و به‌روز نسبت به فضای مجازی با تمرکز بر تقویت پیام‌رسان‌های داخلی را یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و تصریح کرد: خیلی مأیوس‌کننده و ناراحت‌کننده است که دستگاه اجرایی کشور ورود نمی‌کند که لااقل این دستور رهبری را نسبت به فضای مجازی فعال و گسترده کند.

رئیس شورای زکات استان البرز مقابله هدفمند و مؤثر با تهدیدات نرم دشمن را در جلب مشارکت‌های مردمی دانست و تأکید کرد: جهت حل مشکلات عمومی به مردم اجازه ورود دهید، هرجایی که مردم ورود کردند موفقیت در آنجا بوده و پیروزی حاصل‌شده، نظیر همان خدمت‌رسانی‌های اول انقلاب که مردم وسط میدان بودند.

وی در ادامه افزود: تکریم از خانواده شهدا و تجلیل از فرهنگ ایثار و مقاومت وظیفه‌ای است که همه مردم و به‌ویژه مسئولان نهادها و سازمان‌ها باید بیشتر به آن توجه کنند و اگر کوتاهی و تسامحی در این زمینه‌دارند، باید جبران کنند.

امام‌جمعه کرج گفت : آرامش و امنیتی که امروز داریم، همه را مدیون دستان پاک، احساس ناب و محبت مادرانه مادران شهدا هستیم که با ایثار عمر خودشان، فرزندانی به بهترین نحو و با معیارهای الهی و اسلامی تربیت کردند.

امام‌جمعه کرج با اشاره به سالگرد شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و روز مجلس، تصریح کرد: باید مشی و روش مدرس برای وکلا ملت الگو باشد و نماینده مردم انقلابی باید شجاع، انقلابی، دشمن‌شناس و استکبارستیز باشد.

وی بابیان اینکه نمایندگان مجلس، وکلای مردم هستند، افزود: وکلا باید نسبت موکلین خودشان عِرق داشته باشند و شفافیت در حوزه وکالت یکی از اصول اولیه وکالت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار