برگزاری مراسم افتتاحیه المپیاد درون مدرسه‌ای در شهرقدس

شهرقدس(پانا) - مراسم افتتاحیه المپیاد درون مدرسه‌ای با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئولین کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش پرورش شهر قدس در دبیرستان حق شناس منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاحیه المپیاد درون مدرسه‌ای در شهرقدس

در این مراسم قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس به دانش آموزان توصیه کرد:ورزش را در زندگی خود قرار دهید تندرستی و سلامت از هر چیزی مهم تر است،وقتی که با نشاط و تندرست باشید می توانید به موفقیت های بزرگ دست یابید.

حسین خانی مدیر دبیرستان حق شناس نیز در این رابطه گفت:هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بالا بردن سطح آمادگی جسمانی دانش آموزان،ایجاد انگیزه و افزایش گرایش دانش آموزان به ورزش،شادابی و نشاط بین دانش آموزان است.

وی در ادامه افزود:توجه به امر ورزش یکی از ضروریات در هر جامعه است.تحصیل و تهذیب و ورزش از توصیه های رهبر معظم انقلاب به جوانان می باشد و این سه در تعامل با هم هستند و در کنارهم انسان را به تعالی می رسانند.

در ادامه دانش آموزان حرکات ورزشی از جمله، ژیمناستیک ، کاراته، دفاع شخصی، تکواندو و ...را نمایش دادند.

شایان ذکر است ،در این مراسم ، سعید مولایی کارشناس مسئول تربیت بدنی، زهرا زراعت کار،کارشناس مسئول فرهنگی و هنری وفهیمه یزدان شکوه کارشناس قرآن ، نماز و عترت آموزش و پرورش حضور داشتند.

/خبرنگار:فاطمه بردبار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار