رییس سازمان دانش آموزی استان زنجان:

دومین جلسه هماهنگی بیستمین مانور سراسری زلزله در سازمان دانش آموزی برگزار گردید.

زنجان(پانا)-دومین جلسه هماهنگی بیستمین مانور سراسری زلزله در مدارس با حضور نمایندگان نهادها و ارگانهای استان در محل دبیرخانه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه هماهنگی بیستمین مانور سراسری زلزله در سازمان دانش آموزی برگزار گردید.

رییس سازمان دانش آموزی و دبیر دبیرخانه مانورسراسری زلزله در استان زنجان گفت: با توجه به اینکه ایران یکی از کشورهای زلزله خیز جهان است باید آموزش مهارت های لازم برای مقابله با این بلای طبیعی به صورت دقیق و حرفه ای انجام شود. او در ادامه گفت: سال گذشته زنجان رتبه اول کشوری را در برگزاری مانور سراسری زلزله به خود اختصاص داده است که ضمن تبریک به کلیه نهادهای ذیربط انشالله امسال باتمام توان جهت حفظ این رتبه و آموزش هرچه بهتر دانش آموزان اهتمام لازم را داشته باشند.

فیروز مهدی:مانور گوشه ای از برنامه هایی است که برای آموزش بهتر به دانش آموزان انجام می شود. امسال مانور زلزله روز چهارشنبه 7 آذر رأس ساعت 9 صبح در مدارس سراسر کشور اجرا خواهد شد.

نماینده ی سازمان هلال احمر اشاره نمود: هماهنگی لازم با مدارس برای اجرای هر چه بهتر مانور صورت گرفته است.

و مدیران مدارس باید طبق بخش نامه تمامی موارد را از جمله هماهنگی با مدیریت بحران استان، هلال احمر، آتش نشانی، صدا و سیما و اجرای برنامه های لازم در خصوص کاهش آسیبها اجرا نمایند. و شرایط به گونه ای فراهم شود که دانش آموزان آمادگی و مهارت لازم را برای مواجهه با زلزله ی واقعی کسب نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار