بازدید اصحاب رسانه از مناطق محروم استان آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - از اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی با همکاری بسیج رسانه روز جمعه دوم آذر از مناطق محروم شهرستان کلیبر بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۷۳۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید اصحاب رسانه از مناطق محروم استان آذربایجان شرقی

علی جاملو، رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: جمعی از اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی با همکاری بسیج رسانه روز جمعه دوم آذر از مناطق محروم شهرستان کلیبر بازدید کردند.

ادامه داد: خبرنگاران با حضور در روستای محروم زاویه از توابع شهرستان کلیبر از نزدیک با وضعیت معیشتی خانوار تحت حمایت کمیته امداد آشنا شدند.

با بیان اینکه این تور خبری با هدف نشان دادن عمق فقر در مناطق محروم استان برگزار شد، افزود: کمیته امداد تولید کننده فقر نیست و خروجی سیاست های غلط برخی نهادها ورودی های کمیته امداد را افزایش داده است.

با اشاره به اینکه مهمترین رویکرد کمیته امداد خودکفایی و توانمند کردن خانوارهای تحت حمایت است، بیان کرد: مددجویان پس از گذراندن آموزش های فنی و حرفه ای و دریافت وام اشتغال وارد بازار کار می شوند و علاوه بر خود برای دیگران نیز فرصت شغلی ایجاد می کنند.

روابط عمومی کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد متکی به کمک های مردم نیکوکار و خیران است، افزود: کمک های مردم هر منطقه برای نیازمندان همان منطقه هزینه می شود.

در پایان این تور رسانه ای، خبرنگاران نهار را میهمان مددجویی شدند که با وام کمیته امداد به خودکفایی رسیده و غذاخوری دایر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار