حضور هشتصد نفر ازاقشار مردم در مسابقه کتابخوانی شهرقدس

شهرقدس (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر قدس گفت :مسابقه کتابخوانی حمید رضابا رویکرد افزایش میزان مطالعه و آشنایی و انس بیشتر مردم بافرهنگ ایثار شهادت و الگوپذیری نوجوانان از شهدای دانش آموزبرگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۲۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور هشتصد نفر ازاقشار مردم در مسابقه کتابخوانی شهرقدس

مسابقه کتابخوانی کتاب "حمیدرضا" که برگرفته از زندگینامه شهید حمیدرضا زمان زاده که از شهدای دانش آموز شهرستان شهریار است با استقبال خوب در سطح شهر برگزار شد.

به گفته حجت الاسلام جعفر مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر قدس در این مسابقه سراسری که باهمکاری ادارات و نهاد های مختلف برگزار شد، نزدیک به ۸۰۰ نفر شرکت کننده داشت.

وی در ادامه افزود: این هشتصد نفر متشکل از دانش آموزان دختر و پسر در مقاطع ابتدایی،متوسطه اول و دوم و دانشجویان،فرهنگیان و سایر اقشار در رده های مختلف سنی است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر قدس با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اذعان داشت: این مسابقه که همزمان با هفته کتابخوانی برگزار شد در راستای اجرای طرح همکلاسی آسمانی که در رابطه با شهید پژوهی شهدای دانش آموز است بوده‌و با رویکرد افزایش میزان مطالعه و آشنایی و انس بیشتر مردم بافرهنگ ایثار شهادت و الگوپذیری نوجوانان از شهدای دانش آموز طراحی شده است

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار