برگزاری محفل انس با قرآن دانش آموزی در شبستان شیخ صدوق(ره) شهرری

شهرری(پانا)-محفل انس با قرآن متمرکز منطقه ای با حضور حدود 200 دانش آموز پسر مدارس متوسطه اول و دوم ناحیه یک شهرری با همکاری اداره اوقاف ری در شبستان شیخ صدوق(ره) برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۲۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن دانش آموزی در شبستان شیخ صدوق(ره)  شهرری

در این مراسم که با حضور نصیری رئیس و قاسمی پور معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری،فولادوند و حضرتقلی کارشناسان مسئول اداره قرآن شهرستانهای استان تهران ،خانی معاون فرهنگی اداره اوقاف ری و حجت الاسلام افتخاری تولیت آستان شیخ صدوق برگزارشد، از قاریان و حافظان دانش آموز تجلیل به عمل آمد.

بهروز نصیری در این برنامه با اشاره به اهمیت نقش و تاثیرگذاری قرآن در زندگی گفت: قرآن مجید به عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص)،کتاب هدایت بشر به سر منزل مقصود است و اگر خوب از این کتاب شریف و برنامه های آن در زندگی خود استفاده کنیم قطعاً محیطی سرشار از صفا و صمیمیت خواهیم داشت و هم سعادت دنیوی را کسب خواهیم نمود و هم به سعادت اخروی که هدف نهایی همه ماست خواهیم رسید.

وی در ادامه با اشاره به روش های مختلف حفظ قرآن افزود: حفظ و قرائت قرآن، موجب تقویت حافظه مى‌گردد و در نتیجه در زندگى مسلمان تأثیر مى‌گذارد و موجب پیشرفت در کارهاى علمى او مى‌گردد.

سپس حجت الاسلام آقا بابا با اجرای دلنشین خود درباره اهمیت رفتن به مسجد و تلاوت قرآن سخن گفت و بیان داشت: یکی از بهترین روش ها برای نماز خوان شدن بچه ها ، حضورشان در فضای روحانی مسجد و تکیه بر اصل تاثیر جذابیت مکان برنماز است و قطعا در این مکان معنوی رغبت به عبادت بیشتر و عمیق ترخواهد بود .

گفتنی است اجرای سرود، مسابقه، تواشیح ، قرائت و تلاوت قرآن توسط قاریان برجسته و اهدای جایزه به اسامی مهدی از دیگر بخش های این برنامه بود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار