معاون فرماندار قرچک تاکید کرد:

ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک از وضعیت اشتغال در قرچک

قرچک(پانا) - معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک از وضعیت اشتغال شهرستان با همکاری بانکهای عامل و دستگاههای اجرایی تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۲۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک از وضعیت اشتغال در قرچک

اله بخش حبیبی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و شورای هماهنگی بانک های شهرستان قرچک که با حضور علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی ودیگر رؤسای ادارات در محل فرمانداری برگزار شد،با اشاره به اینکه سیاست پرداخت تسهیلات برای بخش اشتغالزایی، یک سیاست مناسب و تأثیرگذار است،اظهار داشت:نباید تنها ارائه تسهیلات را یک سیاست واحد برای تمام بنگاه های اقتصادی اعمال کرد بلکه می بایست برای اشتغالزایی با تجویز نسخه های مختلف، از مسیر اصلی یعنی اشتغالزایی منحرف نشده و دست سودجویان نیز در این زمینه کوتاه شود.

وی در ادامه ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک از وضعیت اشتغال شهرستان و روند پرونده های اشتغالزایی را ضروری دانست و یاد آور شد: این امر کمک شایانی در جلوگیری از مغایرت اطلاعات و اتلاف وقت خواهد کردکه بایستی دراین راستا همکاری همه جانبه از سوی تمامی بانکهای عامل و دستگاههای اجرایی شهرستان صورت پذیرد.

شایان ذکر است،این جلسه به منظور بررسی وضعیت روند تسهیلات پرداختی در سامانه کار ووضعیت اشتغالزایی و تعداد واحدهای راه اندازی شده در شهرک صنعتی برگزار شد.

/خبرنگار: سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار