مدیر آموزش و پرورش شهریار در کرسی آزاد اندیشی دانش‌آموزان دبیرستان دین و دانش:

جامعه ای موفق و سعادتمند است که بتواند تغییر نگرش و اصلاح رفتار را رقم بزند

شهریار (پانا) - کرسی آزاد اندیشی با موضوع اجتماعی، آموزشی و تربیتی به همت سازمان دانش آموزی و با حضور مدیر آموزش و پرورش شهریار در دبیرستان دین و دانش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۱۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جامعه ای موفق و سعادتمند است که بتواند تغییر نگرش و اصلاح رفتار را رقم بزند

مدیر‌آموزش و پرورش شهریار در ابتدای این جلسه ضمن تبریک ایام ربیع الاول با اشاره به هدف از زندگی و آینده گفت :باید با هدف گذاری از زندگی برای آینده حرکت کنیم و در مورد مسائل آموزشی و تربیتی این هدف گذاری می تواند بسیار موثر و نتیجه بخش باشد .

مجید پارسا در ادامه با ترسیم دایره نفوذ و حلقه نگرانی با تبادل نظر از دانش اموزان در مورد نگرانی های پیش روی خودشان سوال کرد و بیان داشت : ما می توانیم در راستای دایره نفوذ خود اثرگذار باشیم و سعی کینم با تلاش بیشتر بر نگرانی ها چیره کرده و نفوذ کنیم تا بتوانیم آینده موفقی داشته باشیم .

این مقام مسئول با اشاره به اهداف آموزشی بیان داشت : هدف از آموزش تغییر رفتار است ،‌هم می توانیم با نفوذ در این موضوع اثرگذار باشیم هم می توانیم اثر آموزش را بپذیریم .

پارسا در ادامه اذعان داشت : دانش به تنهایی نجات بخش زندگی و راه گشای آینده نیست ، دانش اگر به تغییر نگرش و باعث اصلاح رفتار شود ، موثر بوده است به همین منظور جامعه ای موفق و سعادتمند است که بتواند تغییر نگرش و اصلاح رفتار را در اجتماع رقم بزند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار