مدیر آموزش‌وپرورش قرچک خبر داد:

اعزام دختران دانش‌آموزقرچک به مناطق جنوب در قالب کاروان راهیان نور

قرچک (پانا) - مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک از اعزام دختران دانش‌آموز به اردوهای مناطق جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۱۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دختران دانش‌آموزقرچک به  مناطق جنوب در قالب کاروان راهیان نور

مهدی نیکبخت در جلسه هماهنگی کاروانهای راهیان نور شهرستان قرچک اظهار کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم‌رهبری(مدظله العالی)، اردوهای راهیان نور یک ابتکار عملی بسیار بزرگ، مهم و یک فن‌آوری بسیار نوین برای استفاده و استخراج ثروت عظیم از معدن طلای دفاع مقدس است.

وی در ادامه افزود: هرچه بیشتر در عرصه معنوی دفاع مقدس فعالیت یا برداشت می‌کنیم به ذخایر این معدن طلا بیشتر افزوده می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک بیان کرد: تأثیرات تربیتی و خوب اردوهای راهیان نور بر هیچ‌کس پوشیده نیست واین اردوها در حقیقت بزرگ‌ترین اجتماع دانش‌آموزی است.

وی تأکید کرد: شهرستان قرچک در سه سال گذشته حائزرتبه برترو اول استان به لحاظ اعزام‌های کمی و کیفی دانش آموزان به سرزمین‌های نور را کسب کرده و امسال هم برنامه اردوها با همان دقت و شدت قبل برگزار خواهد شد.

نیکبخت اذعان داشت: اولین گروه اعزام دختران دانش‌آموز به اردوهای مناطق جنگی جنوب است که انشاالله با کمیته‌های پنج‌گانه که در این راستا شکل‌گرفته ، که همکاری‌های لازم در این راستاانجام میشود .

این مقام مسئول گفت: دراین سه سالی که شهرستان قرچک حائز رتبه برتر بوده،با همکاری سپاه پانزده خرداد، ما حتی یک ریال هم کمک منطقه‌ای و جذب شهرستانی نداشته‌ایم، هرچه بود کمک و عنایت مدیران و انجمن اولیاءبوده است.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار