معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا خبر داد: حضور مدیران جهادی صنعت در مدارس به مناسبت هفته بسیج

تبریز (پانا)- معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا از حضور مدیران جهادی صنعت در مدارس جهت ایجاد خودباوری در بین دانش آموزان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا خبر داد: حضور مدیران جهادی صنعت در مدارس به مناسبت هفته بسیج

سرهنگ الیاس گل محمدزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج با بیان این که امسال به دلیل این که در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب هستیم هفته بسیج از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: این نیروی ارزشمند مردمی که با دستور امام راحل تشکیل شد در ابعاد و حوزه های مختلف آمادگی کامل برای حفاظت از ارزش های انقلاب را دارد.

وی ادامه داد: مردم ایران در مقابل دشمن و به خصوص آمریکا خواهند ایستادو با تفکر بسیجی و ایجاد و وحدت و بصیرت این بحران را عبور خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا با اشاره به تهاجم و تهدیدات فرهنگی دشمن بیان کرد: یکی از عمده ترین محورهای فعالیت بسیج در حوزه فرهنگی و تبلیغی است و در استفاده از ظرفیت نخبگان برای خدمات رسانی و رفع محرومیت نقش اسای دارد.

گل محمدزاده" ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت " را شعار هفته بسیج عنوان کرد و گفت: سه شنبه 29 آبان ماه با عنوان فرهنگ و مسجد محوری ، چهارشنبه 30 آبان ماه با عنوان اقتصاد مقاومتی، خدمت رسانی و سازندگی، پنج شنبه یک آذرماه با عنوان بسیج اقتدار دفاعی و امنیتی، جمعه 2 آذرماه با عنوان بسیج معنویت و انتظار، شنبه 3 آذرماه با عنوان بسیج جهاد کبیر و استکبار ستیزی روزشمارهای هفته بسیج هستند.

وی اضافه کرد: در هفته بسیج مدیران جهادی صنعت در مدارس جهت ایجاد خودباوری در بین دانش آموزان حضور میابند و در این هفته از ۱۶ پایگاه خلاق در سطح مساجد تجلیل می شود.

وی ادامه داد: خدمت 1000پزشک در 1000مسجد، کلاس خدمت بسیج دانش آموزی، افتتاح طرح ها، جشنواره علم و فن آوری، غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه های هفته بسیج استان هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا با اشاره به 36 هزار دانش آموز شهید گفت: هدف طرح شهید بهنام محمدی تربیت دانش آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران با تعامل مدرسه، خانوده و بسیج است.

گل محمد زاده گفت: یکی از کارخانجات گونی بافی در استان که دچار ورشکستگی شده بود و 120کارگر را اخراج کرده بود توسط بسیج سازندگی احیا شده و 80 نفر نیروی تازه نفس نیز به این کارخانه تزریق شد.

گل محمدزاده با اشاره به بازنشستگی استاندار آذربایجان شرقی و انتخاب استاندار جدید اظهار کرد: انتخاب استاندار جزو وظایف دولت اسست و ما امیدواریم هرکسی که انتخاب میشود روحیه بسیجی و جهادی داشته باشد و دنبال خدمت به مردم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار