کتاب بخوانید و صدایتان را از رادیو تهران بشنوید

تهران (پانا) - پردیس سینمایی کورش با همکاری شبکه رادیویی تهران برنامه (پارک شهر) از علاقه مندان دعوت به عمل آورده تا صدای کتاب باشند.

کد مطلب: ۸۷۱۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کتاب بخوانید و صدایتان را از رادیو تهران بشنوید

شما مخاطبانی که دوست دارید صدایتان از رادیو پخش شود، شما کتاب خوانها، شنوندگانی که به دوستانتان کتاب هدیه می دهید و به اطرافیان کتاب پیشنهاد می کنید؛ شما می توانید صدای کتاب باشید.

پردیس سینمایی کورش با همکاری شبکه رادیویی تهران برنامه (پارک شهر) از کتاب خوانها و علاقه مندان دعوت به عمل آورده است، تا بخشی از کتاب مورد علاقه خود را بخوانند و صدایشان را از رادیو تهران بشنوند.

واحد سیار شبکه رادیویی تهران، گزارشگران و مجریان شبکه، دوشنبه 28 آبان در پردیس سینمایی کورش مستقر هستند، از شهروندان و علاقه مندان دعوت می شود؛ فردا ساعت 11 تا 13 به پردیس کورش واحد روابط عمومی مراجعه کنند و صدای کتاب باشند.

گفتنی است؛ شما می‌توانید اسم و تلفن خود را دایرکت کرده و نام خود را رزرو کنید.

برنامه «پارک شهر» کاری از گروه مدیریت و برنامه ریزی شبکه رادیویی تهران است که هر روز جز جمعه ها از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 9 و 35 دقیقه روی موج اف.ام ردیف 94مگاهرتز می رود.

شما شنوندگان می توانید برای آگاهی بیشتر از اتفاقات و رویدادهای روز گفت وگوی ویژه برنامه پارک شهر رادیو تهران را با مسئولین کشوری و لشکری حوالی ساعت 9 در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار