پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی به شادگان

شادگان – (پانا ) – حسن ناصری نژاد رئیس دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت پروژه آبرسانی به شادگان 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تامین شیرآلات تاپایان سال جاری تکمیل خواهد شد .

کد مطلب: ۸۷۱۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت فیزیکی پروژه آبرسانی به شادگان

ناصری نژادگفت: حدود ۸ کیلومتر از ۲۵ کیلومتر این خط در محدوده‌های شهرهای دارخوین و شادگان واقع شده است که عبور از محدوده شهری دارای صعوبت و حساسیتهای اجرایی زیادی است اما با برنامه ریزی و تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی احداث خط لوله در این مقاطع کاملا به پایان رسیده است.

ناصری نژاد افزود عبور خط انتقال آب از محدوده تالاب شادگان به علل متعدد فنی از جمله مباحث زیست محیطی، ترافیکی، فنی و اجرایی سال‌ها محل اختلاف شرکت‌های مشاورطراح بوده است که همین امر و سایر عللی که ذکر شد سبب این گردید که این پروژه تا سال ۹۵ تقریبا هیچگونه پیشرفت فیزیکی نداشته باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته توسط سازمان آب و برق خوزستان در راستای پیشرفت پروژه، عنوان کرد: در حال حاضر از این طرح فقط ۱۰ کیلومتر محدوده تالاب شادگان باقی مانده است که با اتخاذ یک روش جدید دو کیلومتر آن طی روزهای گذشته کار شده و مابقی نیز در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار